۰

شناسایی و انهدام یک شرکت هرمی در پایتخت

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از شناسایی یک شرکت هرمی و دستگیری ۱۸ عضو آن در جنوب تهران خبر داد و گفت: در این عملیات یک قبضه سلاح جنگی کشف شد.
کد خبر: ۲۶۳۵۴۹
۰۸:۴۱ - ۱۰ آذر ۱۴۰۰

به گزارش «شیعه نیوز»، رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از شناسایی یک شرکت هرمی و دستگیری ۱۸ عضو آن در جنوب تهران خبر داد و گفت: در این عملیات یک قبضه سلاح جنگی کشف شد.

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای، رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت یک شرکت هرمی در محله ابوذر، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، گفت: با اقدامات اطلاعاتی به عمل آمده صحت موضوع برای پلیس محرز شد و عملیات کلانتری ۱۶۱ ابوذر محل فعالیت اعضای این باند را در یک ساختمان مسکونی شناسایی کردند.

وی با تاکید براینکه ماموران با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام شده و ۱۶ نفر از اعضای این شرکت هرمی را به همراه دو سرشاخه اصلی شرکت دستگیر کردند،عنوان کرد: اعضای این شرکت اظهار داشتند با پرداخت مبلغی برای کاریابی از استان‌های هم جوار استان تهران به این محل مراجعه و تحت آموزش قرار گرفته اند.

این مقام انتظامی در پایان با بیان اینکه تعدادی تجهیزات از قبیل لپ تاپ، تلفن همراه و ۳۸ جزوه آموزشی از این مکان کشف شد، خاطرنشان کرد: در بازرسی از محل یک قبضه سلاح کمری جنگی به همراه پنج عدد فشنگ جنگی از یکی از سرشاخه‌های اصلی شرکت کشف شد و متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام

منبع: MIZAN ONLINE
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: