۰

خشم طلاب حوزه امام صادق(ع) از توهین به قرآن و پیامبر اسلام در هند

طلاب و اساتید حوزه علمیه امام صادق علیه السلام شهر جونپور هند، آدمک وسیم رضوی، موهن قرآن کریم و پیامبر اسلام(ص) را آتش زدند.
کد خبر: ۲۶۲۶۹۷
۰۹:۵۶ - ۲۴ آبان ۱۴۰۰

به گزارش «شیعه نیوز»، طلاب، اساتید و کارکنان حوزه علمیه امام صادق علیه السلام و اقشار مختلف مردم شهر جونپور ایالت اتراپرادیش هند، آدمک «وسیم رضوی» توهین کننده به قرآن کریم و پیامبر اسلام(ص) را آتش زدند.

این افراد، با فریاد مرگ بر توهین کننده به پیامبر اسلام(ص)، مرگ بر توهین کننده به قرآن کریم، مرگ بر توهین کننده مقدسات اسلامی و مرگ بر وسیم رضوی، سرزدند.

در این مراسم حجج اسلام والمسلمین سید صفدر حسین زیدی مدیر و موسس حوزه علمیه امام جعفر صادق علیه السلام، سید آصف عباس، رضا عباس، ظفر حسن، معراج خان، دلشاد حسین، سید حیدر مهدی، شاذان زیدی، سیف عابدی و محسن، عارف حسینی، مهدی حسن صدف، اسد، احتشام عباس حقوقدادن، کلتو، مجنون، عاکف حسینی، سهراب و دیگر شخصیت های شهر به همراه عموم مردم، حضور داشتند.

سید صفدر حسین زیدی مدیر و موسس حوزه علمیه امام جعفر صادق(ع) در سخنانی با تاکید به این که مردم بیدار شهر جونپور با حضور در صحنه و ابراز برائت با فرد جنایتکار، یکبار دیگر بیداری خود را نشان دادند، ابراز داشت: وسیم رضوی با اقدام توهین آمیز خود، دل میلیونها مسلمانان جهان بویژه مسلمانان هندوستان را به درد آورده است.

وی با تاکید به این که دولت هند جلوی چنین اقدامات جنایتکارانه که موجب دل آزاری مسلمانان و تخریب فضای عمومی کشور شود، را بگیرد خطاب به یوگی ادیتیا نات سروزیر ایالت اتراپرادیش و ناراندارا مودی نخست وزیر هندوستان گفت: هندوستان سرزمین چند ملیتی است که همواره پیروان تمام مذاهب کنار همدیگر در یک زندگی مسالمت آمیز داشته اند، لذا عواملی که قصد تخریب امنیت کشور را دارند، هرچه زود تر دستگیر و محاکمه کند.

گفتنی است که وسیم رضوی فردی است که چندین پیش خواستار حذف ۲۶ آیه مربوط به جهاد اسلامی از قرآن کریم شده بود و دادگاه عالی دهلی نو هند بخاطر چنین فتنه ای به پنجاه هزار روپیه هندی وی را محکوم کرده است.

این فرد چند روز پیش کتابی به زبان هندی بعنوان محمد به رشته تحریر درآورده است که سرتاسر مطالب ان به پیامبر اسلام (ص) توهین شده است.

انتهای پیام

منبع: ABNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: