۰

زمان مناسب تزریق دوز سوم واکسن کرونا

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان البرزگفت: افراد عادی بالای ۶۰ سال که چهار ماه از تزریق دز دوم آنها می‌گذرد می‌توانند نسبت به تزریق دز سوم اقدام کنند.
کد خبر: ۲۶۲۵۸۲
۱۲:۳۳ - ۲۰ آبان ۱۴۰۰

به گزارش «شیعه نیوز»، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان البرزگفت: افراد عادی بالای ۶۰ سال که چهار ماه از تزریق دز دوم آنها می‌گذرد می‌توانند نسبت به تزریق دز سوم اقدام کنند.

جواد معظمی روز پنجشنبه ۲۰ آبان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه فعلاً شرایط کرونا در البرز ثابت است و خبری از پیک ششم در استان نیست؛ افزود: این به این معنی نیست که از رعایت پروتکل‌های بهداشتی غافل شویم چون غفلت از رعایت پروتکل‌ها ممکن است آغازگر پیک جدیدی باشد که برای مردم و کادر درمان زجر آور است. امیدواریم این اتفاق نیفتد و همچنان در شرایط خوبی قرار داشته باشیم.

 وی ادامه داد: از مردم می‌خواهم تمام پروتکل‌های بهداشتی از جمله فاصله ایمن، شستشوی دست‌ها و ماسک زدن را رعایت کنند تا مجددا شاهد پیک جدیدی در استان نباشیم.

وی روند واکسیناسیون را در البرز بسیار خوب دانست و اظهار کرد: همه مراکز تزریق واکسن برای کسانی که هنوز واکسن دریافت نکرده‌اند به ارائه خدمت می‌پردازند و از افرادی که برای سلامتی خود و خانواده شان اهمیت قائل می‌شوند، دعوت به تزریق واکسن می‌کنیم.

به گفته معظمی استقبال از واکسن در البرز خوب بوده و اغلب همشهریان واکسن را دریافت کرده‌اند و تعداد کمی هستند که هنوز اقدام به دریافت واکسن نکرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه تزریق دز سوم برای کادر درمان از یک ماه پیش آغاز شده گفت: افراد عادی بالای ۶۰ سال که چهار ماه از تزریق دز دوم آنها می‌گذرد می‌توانند نسبت به تزریق دز سوم اقدام کنند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: