۰

ارتش عراق یکی از سرکردگان داعش را بازداشت کرد

نیروهای ارتش عراق طی عملیاتی یکی از سرکردگان گروه تروریستی داعش را در استان نینوا شناسایی و بازداشت کردند.
کد خبر: ۲۶۲۵۳۴
۱۲:۵۲ - ۱۹ آبان ۱۴۰۰

به گزارش «شیعه نیوز»، نیروهای ارتش عراق امروز چهارشنبه عملیات جدیدی را علیه بقایای تکفیری‌ها ترتیب دادند. نیروهای عراقی موفق شدند یک سرکرده داعش را در نینوا شناسایی و بازداشت کنند.

بر اساس این گزارش، این سرکرده داعش به تازگی از یکی از کشورهای همسایه عراق وارد این کشور شده بود. ارتش عراق پس از شناسایی محل اختفای سرکرده داعش توانست او را در استان نینوا بازداشت کند.

این سرکرده داعش در بسیاری از عملیات‌های تروریستی در عراق طی سال‌های گذشته دست داشته است. وی همچنین پست‌های اداری و مالی در داعش را نیز عهده دار بوده است.

چندی پیش هم «طالب الموسوی» فرمانده عملیات حشد شعبی در دیالی اعلام کرد که نیروهای این گروه مقاومتی عملیاتی را از ۵ محور در این استان آغاز کردند. وی گفت: این عملیات در جبال حمرین و منطقه الخالص انجام می‌شود.

فرمانده عملیات حشد شعبی در دیالی یادآور شد: این عملیات با مشارکت تیپ‌های یکم، ۲۳، ۲۴ و ۱۱۰ حشد شعبی انجام می‌شود. وی گفت: بالگردهای ارتش عراق نیز عملیات حشد شعبی را تحت پوشش قرار می‌دهند. این فرمانده حشد شعبی عنوان کرد: هدف اصلی و اساسی از عملیات مذکور تحت تعقیب قرار دادن بقایای عناصر تکفیری داعش است.

انتهای پیام

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: