۰

شیوع گسترده بیماری در بین زندانیان در بحرین

منابع آگاه در بحرین از شیوع گسترده بیماری کرونا و گال بین زندانیان زندان جَو و اهمال کاری عمدی مدیریت این زندان در درمان آنها پرده برداشتند.
کد خبر: ۲۶۲۴۳۲
۱۰:۰۴ - ۱۷ آبان ۱۴۰۰

به گزارش «شیعه نیوز»، منابع آگاه در بحرین از شیوع گسترده بیماری کرونا و گال بین زندانیان زندان جَو و اهمال کاری عمدی مدیریت این زندان در درمان آنها پرده برداشتند.

 منابع آگاه فاش کردند: علائم بیماری کرونا بین زندانیان در زندان جَو شیوع پیدا کرده است و مدیریت این زندان نسبت به درمان زندانیان به عمدغفلت می کند و نظارت پزشکی لازم را انجام نمی دهد.

این منابع تاکید کردند: اطلاعاتی توسط زندانیان مبنی بر شیوع گسترده علائم بیماری از جمله تب بالا، سردرد، اسهاع،درد مفاصل مشابه علائم آنفولانزا و نزدیک به بیماری کرونا گزارش شده است که تاکنون نوع آن شناخته نشده است.

این منابع اعلام کردند: زندانیان تاکید کردند که بیماری گال نیز در این زندان بازگشته است و موارد متفاوت است و برای برخی نیز شدید است به همین دلیل به سلول انفرادی منتقل شدند.

این منابع گزارش دادند: برخی از زندانیان مجبور به استفاده از ابزارهایی مانند استفاده از حمام با آب سرد هستند که می تواند به کاهش حرارت بدنشان کمک کند، این درحالی است که شمار زیادی از زندانیان از بیماری های ارثی و مزمن رنج می برند و سن برخی از آنها پنجاه سال است. این مسئله زندگی آنها را تهدید می کند و اگر از مراقبت های پزشکی جلوگیری شود، زندگی آنها با خطر مواجه می شود.

تعدادی از سازمان های حقوقی بین المللی باتوجه به شرایط بد در زندان های آل خلیفه و اهمال کاری مدیریت زندان ها و محرومیت زندانیان از درمان، خواستار آزادی زندانیان سیاسی و نجات آنها از خطر ابتلا به ویروس کرونا شدند. حسین برکات، عباس مال الله از افرادی هستند که در زندان آل خلیفه فوت کردند.

انتهای پیام

منبع: SHABESTAN
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: