۰

خاطره آیت‌الله علوی گرگانی از اولین دیدار خود با مرحوم آیت الله مصباح یزدی

اعضای ستاد بزرگداشت آیت الله محمد تقی مصباح یزدی، جهت تشریح فعالیت‌های این ستاد، با حضرت آیت الله علوی گرگانی دیدار کردند.
کد خبر: ۲۶۲۴۰۵
۱۴:۳۰ - ۱۶ آبان ۱۴۰۰

خاطره آیت‌الله علوی گرگانی از اولین دیدار خود با مرحوم آیت الله مصباح یزدی

به گزارش «شیعه نیوز»، آیت الله علوی گرگانی در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت مرحوم آیت الله مصباح یزدی، ضمن ابراز خرسندی از این دیدار، سخنان خود را با خاطره‌ای از آیت الله مصباح یزدی آغاز کرده و گفتند: آشنایی من با ایشان به اوایل ورود به قم و حضور در مدرسه علمیه خان برمی‌گردد، که ایشان در آن زمان به دنبال حجره برای تحصیل بودند و بنده برای مدتی ایشان را به حجره خودم دعوت کردم و میهمان بنده بودند و این برای من افتخاری است که مدتی در خدمت ایشان بودم.

معظم له بیان داشتند:آیت الله مصباح یزدی خدمات گسترده ای داشتند. تربیت شاگردان و تأسیس مؤسسه امام خمینی و همچنین تألیفات گسترده ایشان بخشی از این خدمات بود. الحمدالله این خدمات ذخیره الهی برای مردم و دین شده است.

ایشان بیان کردند:ایشان بیانی جذاب داشتند و جداً کلام ایشان مؤثر و گیرا بود و واقعاً از نبود ایشان و از اینکه از فیض و علم ایشان بی بهره شدیم، متأثر و متأسف هستیم. ایشان لحظه‌ای آرام نمی‌گرفتند و شب و روز برای علم دین و آموزش شاگردان بیشتر تلاش می‌کردند و ای کاش ایشان بیشتر در بین ما بودند تا از برکات و علم ایشان فیض و بهره می‌بردیم.

آیت الله علوی گرگانی، از آیت الله مصباح یزدی به عنوان علامه ذوالفنون یاد کردند و افزودند: شما به عنوان خانواده ایشان باید به خاطر نسبت داشتن با چنین مردی افتخار کنید. بنده دعاگوی شما هستم و سلام بنده را به خانواده محترم ایشان برسانید.

انتهای پیام

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: