۰

افزایش هماهنگی بین مبارزان ضد طالبان

منابع میدانی در افغانستان از جدی‌تر شدن هماهنگی مبارزان ضد طالبان در سراسر کشور با جبهه مرکزی خبر داده‌اند.
کد خبر: ۲۶۲۳۶۰
۱۴:۲۸ - ۱۵ آبان ۱۴۰۰

به گزارش «شیعه نیوز»، منابع میدانی در افغانستان از جدی‌تر شدن هماهنگی مبارزان ضد طالبان در سراسر کشور با جبهه مرکزی خبر داده‌اند.

جبهه مقاومت ملی افغانستان، در کانال تلگرامی خود مدعی شده است که گروه‌هایی که در سراسر افغانستان در حال مبارزه مسلحانه با طالبان هستند در یک طرح جدید به‌صورت گسترده در حال افزایش هماهنگی‌ها با جبهه مرکزی ضد طالبان هستند.

منابع میدانی گفته‌اند که این روند باعث می‌شود که عملیات ضد طالبان تحت فرماندهی و نظارت متمرکزتری نسبت به گذشته قرار بگیرد.

همین منابع افزودند که فرمانده جان احمد حق‌جو یکی از فرماندهان ضد طالبان از آمادگی خود و نیروهایش برای ادامه مبارزه علیه طالبان در هماهنگی با فرماندهی جبهه مرکزی خبر داده است.

این در حالی است که مسئول روابط بین الملل جبهه مقاومت ملی افغانستان به تازگی اعلام کرده است که تنها جبهه مقاومت که فعلا در داخل افغانستان وجود و حضور فیزیکی دارد و عملا در برابر طالبان مبارزه می‌کند، جبهه مقاومت ملی افغانستان به رهبری احمد مسعود است و فعلا هیچ جبهه، شورا، حزب یا گروهی به نام مقاومت به غیر از جبهه مقاومت ملی افغانستان حضور فیزیکی در کشور ندارد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: