۰

ممنوعیت ورود کارمندان واکسینه نشده به حوزه های علمیه خواهران

مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران در راستای عمل به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا و الزامی بودن واکسیناسیون برای تمامی کارمندان، ورود کارکنان واکسینه نشده به مراکز تابعه را ممنوع می کند.
کد خبر: ۲۶۲۲۶۵
۱۱:۵۱ - ۱۲ آبان ۱۴۰۰

به گزارش «شیعه نیوز»، مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران در راستای عمل به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا و الزامی بودن واکسیناسیون برای تمامی کارمندان، ورود کارکنان واکسینه نشده به مراکز تابعه را ممنوع می کند.

مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خوهران در اطلاعیه ای اعلام کرد: «با عنایت به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا و فراهم شدن زمینه واکسیناسیون عمومی در سراسر کشور و الزامی بودن واکسیناسیون برای تمامی کارمندان، همکاران مرکز، مدیریت های استانی و مدارس بایستی نسبت به تزریق هر دو دوز واکسن خود اقدام و گواهی آن را پس از دریافت از سامانه https://salamat.gov.ir/از طریق پیام اتوماسیونی به به کارگزینی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران ارسال کنند.

کارکنان مدارس علمیه خواهران در سراسر کشور نیز ضروری است کارت واکسن خود را از طریق مدیریت های استانی حوزه های علمیه خواهران به ستاد مرکز ارسال کنند.

به منظور ایمن سازی محیط کار برای همکاران در مراکز و مدارس علمیه خواهران از تاریخ ۱۵ آبان ماه ۱۴۰۰ فقط ورود برای همکارانی میسر خواهد بود که مستندات آنها طبق لیست اعلام شده است و از ورود همکارانی که حداقل یک دوز واکسن را تزریق نکرده باشند (بجز مواردی که به تشخیص پزشک تزریق واکسن زیانبار تشخیص داده شود) ممانعت بعمل خواهد آمد.

حسب قوانین، همکارانی که نسبت به تزریق واکسن، اقدامی ننموده باشند، بایستی دو بار در هفته نتیجه آزمایش PCR خودشان را تحویل مرکز و مدیریت استانی حوزه های علمیه خواهران دهند و یا تا تزریق واکسن از مرخصی بدون حقوق استفاده کنند.

مقتضی است، مدیران استانی و مدارس علمیه خواهران نسبت به رعایت قوانین و مقررات اهتمام لازم را مبذول داشته و لیست همکاران را بصورت کتبی(اعلام تزریق/عدم تزریق واکسن) به معاونت منابع انسانی و پشتیبانی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران اعلام کنند و بر اساس بخشنامه های اعلامی، بر نحوه حضور همکاران نظارت جدی داشته باشند».

انتهای پیام

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: