۰

انهدام یک باند قاچاق سلاح در شمال غرب کشور

سردار گودرزی از انهدام یک باند قاچاق سلاح در مرز‌های شمال غرب و کشف ۲۴۰ قبضه سلاح جنگی و شکاری توسط مرزبانان هنگ مرزی ارومیه خبر داد.
کد خبر: ۲۶۲۲۲۷
۱۴:۵۲ - ۱۱ آبان ۱۴۰۰

به گزارش «شیعه نیوز»، سردار گودرزی از انهدام یک باند قاچاق سلاح در مرز‌های شمال غرب و کشف ۲۴۰ قبضه سلاح جنگی و شکاری توسط مرزبانان هنگ مرزی ارومیه خبر داد.

سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی از انهدام یک باند قاچاق سلاح در مرزهای شمال غرب و کشف ۲۴۰ قبضه سلاح جنگی و شکاری به همراه تجهیزات جانبی توسط مرزبانان هنگ مرزی ارومیه خبر داد.

وی افزود: مرزبانان هنگ مرزی ارومیه در راستای انسداد کامل نوار مرزی و مبارزه بی امان با قاچاق سلاح و مهمات، با اشراف و تسلط اطلاعاتی و استفاده از تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی، موفق شدند با اقدام به موقع و دقیق از ورود محموله سلاح‌های غیرمجاز به داخل کشور جلوگیری کنند.

وی افزود: مرزبانان غیور ناجا در منطقه آلوده به اشرار و عناصر ضد انقلاب تعداد ۲۴۰ قبضه سلاح قاچاق شامل؛ ۱۷۵ قبضه اسلحه شکاری، ۶۵ قبضه کلت کمری به همراه ۶ جعبه تجهیزات جانبی سلاح را کشف کردند.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی با بیان اینکه قاچاقچیان از محل متواری و تلاش مرزبانان برای شناسایی و دستگیری آن‌ها ادامه دارد، گفت: سلاح‌های مکشوفه پس از تشکیل پرونده قضائی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع ذی صلاح شدند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: