۱

پیام آیت الله علوی گرگانی در بیان ضرورت حفظ حرمت مرجعیت شیعه

آیت الله علوی گرگانی بر اهمیت حفظ قداست جایگاه مرجعیت تأکید کردند و بیان داشتند که قلم به دستان و نظریه پردازان در نقدهای خود جانب ادب و متانت را رعایت کنند.
کد خبر: ۲۶۲۲۱۹
۱۳:۲۰ - ۱۱ آبان ۱۴۰۰

به گزارش «شیعه نیوز»، آیت الله علوی گرگانی بر اهمیت حفظ قداست جایگاه مرجعیت تأکید کردند و بیان داشتند که قلم به دستان و نظریه پردازان در نقدهای خود جانب ادب و متانت را رعایت کنند.

 متن پیام ایشان بدین شرح است:

اتفاقات چند روز اخیر در نقد صریح و غیر محترمانه فرمایشات دلسوزانه شیخ المراجع آیت‌الله صافی گلپایگانی حفظه‌الله و دفاع مراجع، بزرگان، اساتید، علما و فضلای حوزه همچنین سخنان مسئولین نظام تماما حکایت از آگاهی آنان از جایگاه رفیع مرجعیت و ضرورت حفظ حرمت این جایگاه در میان مردم دارد.

اینجانب نیز بر اهمیت حفظ قداست این جایگاه تأکید داشته و از قلم به دستان و نظریه پردازان می خواهم در نقدهای خود جانب ادب و متانت را رعایت کرده و اجازه ایجاد تفرقه و غفلت در جامعه را ندهند.

امید است خداوند مسیر عزت و عظمت این کشور ورفع مشکلات مردم را زیر سایه لطف و عنایت امام زمان علیه السلام هموار گرداند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
ملت ما بداند همین یک ذره دینی هم که بین مردم باقی مانده از برکت مراجع معظم تقلید است که خداوند عمرشان را زیاد کنه اگر روزی که سایه این عزیزان بر روی ملت ایران نباشه خدا میداند که چه اتفاقات وحشتناک ضداسلامی در این مملکت میوفته هر چند الان هم متاسفانه به نظرات مراجع توجه نمیشه و به اسلام به اون صورت که توقع مومنین است عمل نمیشه و مراجع دلخور و ناراحتند