۰

کاهش دما تا ۱۰ درجه در بسیاری از شهرها

روز چهارشنبه 12 آبان تا روز جمعه با نفوذ سامانه بارشی سرد به کشور، ضمن کاهش دما به میزان 6 تا 10 درجه در اغلب نقاط کشور، بارش برف و باران، ابتدا در نیمه شمالی کشور و سپس روز پنج‌شنبه علاوه بر نیمه شمالی در شرق کشور و روز جمعه علاوه بر نواحی فوق در مناطق جنوبی کشور خواهیم داشت که بارش در استان‌های جنوبی با رعدوبرق همراه است.
کد خبر: ۲۶۲۱۷۲
۱۲:۲۴ - ۱۰ آبان ۱۴۰۰

به گزارش «شیعه نیوز»، روز چهارشنبه 12 آبان تا روز جمعه با نفوذ سامانه بارشی سرد به کشور، ضمن کاهش دما به میزان 6 تا 10 درجه در اغلب نقاط کشور، بارش برف و باران، ابتدا در نیمه شمالی کشور و سپس روز پنج‌شنبه علاوه بر نیمه شمالی در شرق کشور و روز جمعه علاوه بر نواحی فوق در مناطق جنوبی کشور خواهیم داشت که بارش در استان‌های جنوبی با رعدوبرق همراه است.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز چهارشنبه ۱۲ آبان تا روز جمعه هفته جاری با نفوذ سامانه بارشی سرد به کشور، دما به میزان 6 تا 10 درجه در اغلب نقاط کشور کاهش می‌یابد.

صادق ضیائیان درباره آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: امروز و فردا در شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید، گاهی گردوخاک خواهیم داشت.

وی ادامه داد: تا روز سه‌شنبه 11 آبان در شهرهای تهران، کرج، اصفهان، مشهد و اراک افزایش غلظت آلاینده‌های جوی پیش‌بینی می‌شود.

‌مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز چهارشنبه 12 آبان تا روز جمعه با نفوذ سامانه بارشی سرد به کشور، ضمن کاهش دما به میزان 6 تا 10 درجه در اغلب نقاط کشور، بارش برف و باران، ابتدا در نیمه شمالی کشور و سپس روز پنج‌شنبه علاوه بر نیمه شمالی در شرق کشور و روز جمعه علاوه بر نواحی فوق در مناطق جنوبی کشور خواهیم داشت که بارش در استان‌های جنوبی با رعدوبرق همراه است.

ضیائیان اضافه کرد: روزهای چهارشنبه تا جمعه هفته جاری دریای خزر مواج است.

وی در تشریح وضعیت جوی پایتخت بیان کرد: آسمان تهران روز آینده نیمه ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود؛ بیشینه و کمینه دما فردا در تهران 23 و 15 درجه خواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: روز آینده شهرکرد با کمینه دمای یک درجه زیر صفر سردترین مرکز استان و بندرعباس با بیشینه دمای 35 درجه بالای صفر و اهواز با بیشینه دمای 36 درجه بالای صفر گرم‌ترین مراکز استان خواهد بود.

انتهای پیام

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: