۱

روایت کارگردان شیلیایی از تاثیر فیلم هایش درباره شیعیان روی مردم قاره آمریکا

«جرج سعید» کارگران اهل جمهوری شیلی در آمریکای جنوبی است که در حال تولید فیلمی درباره مبانی مشترک ادیان توحیدی است. او اخیرا به شهر کربلای مقدس هم سفر کرد تا تصویری زنده از حرم امام حسین(علیه السلام) و شهر کربلای مقدس که سالانه میلیون ها زائر را جذب می کند، منتقل کند.
کد خبر: ۲۶۲۰۴۱
۰۹:۵۲ - ۰۶ آبان ۱۴۰۰

به گزارش «شیعه نیوز»، «جرج سعید» کارگران اهل جمهوری شیلی در آمریکای جنوبی است که در حال تولید فیلمی درباره مبانی مشترک ادیان توحیدی است. او اخیرا به شهر کربلای مقدس هم سفر کرد تا تصویری زنده از حرم امام حسین(علیه السلام) و شهر کربلای مقدس که سالانه میلیون ها زائر را جذب می کند، منتقل کند.

سعید با اشاره به اینکه آمریکایی ها در قاره آمریکا شناخت محدودی از امام حسین(علیه السلام) دارند، به همین خبرگزاری گفت که قبلا یک بار به کربلا سفر کرده بود و اولین فیلمی که دو سال پیش ساخت، تاثیر مثبتی روی منطقه آمریکای جنوبی بویژه برزیل برجای گذاشت.

وی تشریح کرد: برزیلی ها درک اشتباهی از شیعیان داشتند اما آن فیلم، سخاوت و بخشندگی شیعیان عراق را در هنگام زیارت اربعین به آنها نشان داد.

این کارگران شیلیایی ادامه داد: اما سفر فعلی من به عراق، دومین سفرم به این کشور است. اکنون در حال ساخت فیلمی درباره مبانی مشترک ادیان توحیدی هستم و می خواهم به شهر اور و مقام ابراهیم پیامبر نیز سفر کنم و ثابت کنم که ما برابر هستیم.

وی افزود: شناخت ما از کربلا و امام حسین(علیه السلام) محدود است زیرا اطلاعات در همه جا در دسترس نیست.

سعید در ادامه اظهار کرد: از پروژه های جدید اطراف حرم امام حسین(علیه السلام) و به طور کلی توسعه شعر کربلا شگفت زده شدم؛ زیرا وضعیت این شهر با دو سال پیش فرق کرده است.

این کارگردان شیلیایی در پایان سخنانش گفت: پیامی که می خواهم برسانم این است که هر فردی باید احساس همدردی، عشق و مهربانی داشته باشد و برای همه ادیان، صلح، محبت، احترام و عدالت اجتماعی را خواستارم.

روایت کارگردان شیلیایی از تاثیر فیلم هایش درباره شیعیان روی مردم قاره آمریکا

روایت کارگردان شیلیایی از تاثیر فیلم هایش درباره شیعیان روی مردم قاره آمریکا

انتهای پیام

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
سید حبیب لله هاشمی
Afghanistan
۱۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
به نظر من تقریب ادیان یکتا پرستی وتقریب مذاهب اسلامی بهترین راه هم پذیریست