۰

ضرورت التزام به رهنمودهای مرجعیت عالی دینی به زائران اربعین حسینی

رئیس دیوان اوقاف شیعه عراق بر ضرورت یادآوری مومنان به رهنمودهای مرجعیت عالی دینی به زائران تاکید نمودند.
کد خبر: ۲۶۰۹۳۰
۱۳:۵۸ - ۰۴ مهر ۱۴۰۰

به گزارش «شیعه نیوز»، رئیس دیوان اوقاف شیعه عراق بر ضرورت یادآوری مومنان به رهنمودهای مرجعیت عالی دینی به زائران تاکید نمودند.

 دکتر حیدر الشمّری، رئیس دیوان اوقاف شیعه عراق روز گذشته (شنبه سوم مهر) در گفتگوی تلویزیونی به مناسبت اربعین حسینی ضمن اشاره به موضوعات مهمی همچون فضایل زیارت حضرت امام حسین عیه السلام در روز اربعین اظهار داشت: ضروری است که رهنمودهای مرجعیت عالی دینی که در خصوص اهتمام به آرمانهای دین مبین اسلام و التزام به نماز و تاکید در اخلاص در عبادات است، یادآوری شود.

وی در سخنان خود از میلیونها زائر اربعین حسینی خواست که همه در حمایت از مقدسات تلاش نمایند و به اجرای شعائر حسینی متمسک باشند و در برائت از تکفیریین همه هم دست یکدیگر باشند.

رئیس اداره اوقاف شیعه عراق بر ضرورت ارائه بهترین خدمات به زائران اربعین حسینی از شهرها و کشورهای مختلف و همچنین مراعات دستورالعملهای بهداشتی تاکید نمودند.

دکتر حیدر الشمری رئیس دیوان اوقاف شیعه در خاتمه سخنان خود از مرجعیت عالی دینی در نجف اشرف جهت حمایت از ملت عراق و لبیک گویان به دفاع کفایی و نیروهای امنیتی و خانواده شهدا و همچنین متولیان عتبات مقدسه و فضلای حوزه علمیه تشکر و قدردانی نمود.

انتهای پیام

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: