۰

تقدیر انجمن علمای لبنان از ابتکار حزب‌الله برای واردات سوخت

انجمن علمای لبنان پس از تشکیل دولت در لبنان با صدور بیانیه‌ای بر توجه و اشاره وزرای جدید بر مسائل اقتصادی کشور تأکید کرده و از کمیته مربوطه به ترسیم نقشه راه کابینه خواست تا در این باره بیانیه‌‌ای تهیه کند.
کد خبر: ۲۶۰۵۲۷
۱۴:۳۸ - ۲۴ شهريور ۱۴۰۰

به گزارش «شیعه نیوز»،  انجمن علمای لبنان پس از تشکیل دولت در لبنان با صدور بیانیه‌ای بر توجه و اشاره وزرای جدید بر مسائل اقتصادی کشور تأکید کرده و از کمیته مربوطه به ترسیم نقشه راه کابینه خواست تا در این باره بیانیه‌‌ای تهیه کند.

 این انجمن همچنین در ادامه خواستار ارائه طرحی شفاف از برنامه دولت جدید برای مبارزه با فساد اقتصادی در این کشور شد و بر ایجاد نیروگاه‌های برق، بازسازی بندر بیروت و نوسازی جاده‌ها و توجه بر افزایش روابط با شرق تأکید کرد.

این انجمن ضمن تشکر و قدردانی از «سیدحسن نصرالله» برای واردات سوخت از ایران در این بیانیه نوشت: «این اقدام ضمن بهبود زندگی مردم، برای به جریان افتادن پروژه‌های بسیار مهم و تشکیل دولت نیز بسیار حائز اهمیت است.»

این انجمن در پایان بیانیه خود به مبالغی که از سوی صندوق بین‌المللی پول به این کشور خواهد آمد اشاره کرده و خواستار صرف آن در امور مناسب برای بهبود کشور شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: