۱

خبر سقوط کامل پنجشیر به دست طالبان کذب است

«احمد ولی مسعود» برادر شاه احمد مسعود در مصاحبه‌ای که با یک رسانه چینی داشت خبر سقوط کامل پنجشیر به دست طالبان را کذب خواند.
کد خبر: ۲۶۰۵۲۶
۱۴:۳۳ - ۲۴ شهريور ۱۴۰۰

به گزارش «شیعه نیوز»، «احمد ولی مسعود» برادر شاه احمد مسعود در مصاحبه‌ای که با یک رسانه چینی داشت خبر سقوط کامل پنجشیر به دست طالبان را کذب خواند.

 برادر فرمانده سابق جبهه مقاومت گفت که پنجشیر با داشتن دره‌های فرعی زیاد و کوهستانی بودن کار را برای طالبان دشوار کرده است.

«احمد ولی مسعود» درباره امنیت برادرزاده خود «احمد مسعود» و حضور او در خاک افغانستان گفت: «او در ولایت پنجشیر در مکانی امن بوده و با حضورش ضمن زنده کردن وحدت میان افراد بسیاری از مناطق مختلف افغانستان، آنان را در کنار هم جمع کرده است.

او در پایان نیز ضمن اشاره به کمتر شدن شدت درگیری‌ها در این منطقه گفت که تنها جاده اصلی منتهی به پنجشیر است که به دست طالبان افتاده، و تمامی دره‌های این ولایت تحت کنترل جبهه مقاومت این منطقه است وآنان تا آزادی کامل خاک افغانستان به این جنگ پایان نخواهند داد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
مهدی بیا
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
انشالله که همینطور باشه آخرین امید افغانستان پنجشیر است طالبانی ها حتی به مادر خودشان هم رحم نمی کنند. فقط دنبال قدرت در افغانستان و منطقه هستند . انشالله و به فضل الهی همه چیز درباره اینکه پنجشیر سقوط کرده دروغ است و شیرمردان پنجشیر خجل نشوند