۰

انهدام ۴ باند بین المللی ترانزیت موادمخدر در تهران

رئیس پلیس پایتخت گفت: جمع آوری معتادان متجاهر با پلیس است، اما باید مکان مناسبی برای نگهداری و بازپروری این افراد وجود داشته باشد.
کد خبر: ۲۶۰۳۸۶
۱۳:۰۶ - ۲۱ شهريور ۱۴۰۰

انهدام ۴ باند بین المللی ترانزیت موادمخدر در تهران

به گزارش «شیعه نیوز»، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه سیزدهمین مرحله از طرح ظفر پلیس مبارزه با موادمخدر، اظهار کرد: ۲ تن و ۴ کیلوگرم انواع موادمخدر در این طرح طی یک هفته اخیر کشف و ۴ باند بزرگ و بین المللی ترانزیت مواد مخدر منهدم شدند که ۲ باند از این گروه‌ها از اتباع خارجی بودند.

وی با بیان اینکه در این طرح ۸۰ نفر دستگیر و ۵۸ دستگاه خودروی قاچاقچیان توقیف شدند، گفت: ۴ هزار و ۴۷۰ نفر از خرده فروشان دستگیر و ۶۳۳ آلات و ادوات موادمخدر کشف شد.

وی با بیان کشف ۳ قبضه سلاح و ۲۳۵ فشنگ جنگی، گفت: از ابتدای هفته قبل بالغ بر ۵ هزار معتاد متجاهر شناسایی و مراکز بازپروری تحویل داده شدند.

رئیس پلیس تهران گفت: ۵۲ تارنما و صفحه مجازی شناسایی شدند که ۳۴ نفر از گردانندگان این صفحات که فروشنده موادمخدر بودند، دستگیر و ۲۳ نفر از رابطان برای امر توزیع این مواد نیز در این باره دستگیر شدند.

وی خطاب به قاچاقچیان خارجی که قصد دارند از طریق کشور ایران به خارج از کشور قاچاق موادمخدر را انجام دهند، گفت: اگر به این نتیجه برسیم که قاچاقچیان قصد دارند تا از کشور ما موادمخدری را برای ترانزیت به اروپا صورت دهند به شدت با این افراد برخورد خواهیم کرد.

سردار رحیمی درباره موضوع رسیدگی به وضعیت زنان معتاد متجاهر، بیان کرد: بحث جمع آوری معتادان متجاهر با پلیس است، اما باید مکان مناسبی برای نگهداری و بازپروری این افراد وجود داشته باشد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: