۰

خشم شیعیان پاکستان از فتنه افکنی جدید تکفیری ها

تکفیری ها در پاکستان تحریم مراسم حسینی و ممنوعیت پخش اذان شیعیان را اعلام کردند که این مسئله نشان از فتنه افکنی جدید تکفیری ها و تخریب فضای صلح و برادری در این کشور دارد.
کد خبر: ۲۶۰۳۵۸
۱۶:۳۰ - ۲۰ شهريور ۱۴۰۰

به گزارش «شیعه نیوز»، تکفیری ها در پاکستان تحریم مراسم حسینی و ممنوعیت پخش اذان شیعیان را اعلام کردند که این مسئله نشان از فتنه افکنی جدید تکفیری ها و تخریب فضای صلح و برادری در این کشور دارد.

 تعدادی از روحانیون و پیروان اهل بیت(ع) در پاکستان تصمیم احزاب تکفیری و افراطی این کشور در ممنوعیت پخش اذان شیعیان در مساجد و برچسب زدن آن با نام تروریسم را محکوم کردند و از دولت پاکستان و افراد باانصاف و باوجدان خواستند تا از اینگونه اقدامات خودسرانه و تبلیغ علیه شیعیان جلوگیری کنند.

رسانه های پاکستانی گزارش دادند: سران احزاب تکفیر و افراطی پاکستان اخیرا در شهر کراچی گردهم آمدند و در این نشست برای مراسم عزاداری حسینی را تحریم کردند و اذان شیعیان را اذان تروریسم دانستند و پخش آن را ممنوع دانستند.

این رسانه ها در گزارش خود تاکید کرد: گروه های تکفیری در پاکستان بار دیگر تلاش می کنند تا به فتنه افکنی بین مسلمانان با انجام اقدامات تروریستی که با اسلام واقعی ارتباطی ندارد، اقدام کنند.

 

این رسانه ها اعلام کردند: اورنگزیب فاروقی، سرکرده گروه تروریستی سپاه صحابه درپاکستان در این نشست خواستار تحریم نشست ها و اجتماعات شیعیان و پاکسازی پاکستان از وجود شیعیان شد. همچنین به اذان شیعی برچسب تروریسم زد.

براساس گزارش این رسانه ها، شماری از روحانیون شیعه و پیروان اهل بیت(ع) اینگونه تصمیمات را که ارتباط با دین و انسانیت ندارد، محکوم کردند و از دولت پاکستان خواستند تا به این رفتارهای غیرمسئولانه پایان دهند. این رفتارها برپایه تکفیر دیگران است . همه حق زندگی در سرزمین مادری خود و انجام آزادانه شعایر دینی شان را دارند.

ناظران تاکید کردند: جامعه شیعیان در پاکستان همیشه در معرض سرکوب، کشتار و حمله به خاطر اعتقادات دینی و شعایر حسینی شان هستند. دهها سازمان افراطی علیه شیعیان این کشور فعالیت می کنند.

ناظران معتقدند که کشتار هدفمند شیعیان امری شایع و متداول در پاکستان است. این کشتارها از سالها پیش تاکنون با حملات تروریستی به عزاداران شیعه و گروه های عزاداری و مساجد و هدف قراردادن هزاران جوان و عالم شیعه ادامه دارد.

انتهای پیام

منبع: SHABESTAN
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: