۰

ممنوعیت برپایی ایستگاه‌ صلواتی در مشهد

مدیر گروه بهداشت سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با توجه به شروع دهه اول ماه صفر شاهد برپایی برخی موکب‌های صلواتی در شهر مشهد هستیم؛ در حالی که بر اساس تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا برپایی این موکب‌ها ممنوع است.
کد خبر: ۲۶۰۳۴۲
۱۳:۲۴ - ۲۰ شهريور ۱۴۰۰

به گزارش «شیعه نیوز»، مدیر گروه بهداشت سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با توجه به شروع دهه اول ماه صفر شاهد برپایی برخی موکب‌های صلواتی در شهر مشهد هستیم؛ در حالی که بر اساس تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا برپایی این موکب‌ها ممنوع است.

علی‌اصغر حسنی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی مشهد در ماههای محرم و صفر هیچ مجوزی برای برپایی ایستگاه‌ها و موکب‌های صلواتی صادر نکرده، اظهار کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ایستگاه‌های صلواتی با توجه به توزیع نذری، پذیرایی و ازدحام جمعیت امکان‌پذیر نیست.

مدیر گروه بهداشت سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: نظارت بر فعالیت هیات‌های مذهبی و موکب‌های صلواتی بر عهده سازمان تبلیغات اسلامی است؛ در عین حال دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز بر عملکرد و نحوه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این اماکن نظارت دارد.

حسنی افزود: طرح تشدید نظارت‌ بر عملکرد هیات‌های مذهبی قبل از آغاز ماه محرم شروع شده و در این مدت تعدادی از هیات‌ها به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی به سازمان تبلیغات اسلامی معرفی شده‌اند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: