۰

اعلام آمادگی آستان مقدس حسینی برای برگزاری مراسم اربعین

آستان مقدس امام حسین (ع) از تدوین برنامه و طرح‌هایی برای برگزاری مراسم اربعین حسینی خبر داد.
کد خبر: ۲۶۰۲۳۲
۱۵:۳۸ - ۱۶ شهريور ۱۴۰۰

اعلام آمادگی آستان مقدس حسینی برای برگزاری مراسم اربعین

به گزارش «شیعه نیوز»، گروه رسانه در آستان مقدس امام حسین (علیه السلام) در چارچوب آمادگی مدیریت آستان حسینی برای برگزاری اربعین امسال اعلام کرد: برنامه‌ها و طرح‌هایی برای برگزاری مراسم اربعین امام حسین (علیه السلام) تدوین شده است.

«عقیل الشریفی» رئیس گروه رسانه آستان حسینی گفت: برپایی مراسم میلیونی اربعین در استان کربلای معلی یکی از وظایف این گروه است. به طوری که با رسانه‌های خارجی که از خارج از عراق با زبان‌های مختلف به کربلا آمدند، ارتباط برقرار کند تا پیام این مراسم و مبانی انقلاب حسینی منتقل شود.

الشریفی افزود: این گروه همچنین کمپین خواندن را با نصب پوسترهایی در ورودی شهر کربلا و ورودی‌های صحن حسینی به راه خواهند انداخت. در این پوسترها احادیثی نوشته شده است که بر فضیلت زیارت امام حسین (علیه السلام) و جنبه اخلاقی برای انسان سازی تمرکز دارد.

وی ادامه داد: مسابقات و فعالیت‌های فرهنگی بین زائران امام حسین (علیه السلام) برگزار می‌شود. این مسابقه به مسئله امام حسین (علیه السلام) و اهداف انقلاب حسینی توجه خواهد داشت.

رئیس گروه رسانه آستان حسینی گفت: بخش رسانه از داوطلبان رسانه‌ای در سراسر استان‌های عراق برای تقویت کار رسانه‌ای استقبال می‌کند و به آنها در تقویت شخصیت رسانه‌ای شأن کمک می‌کند تا در ایجاد افکار عمومی و رساندن پیام سید شهدا به بیشترین تعداد مشارکت کنند.

انتهای پیام

منبع: MEHR NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: