۰

خنثی‌سازی حمله داعش به یک ساختمان سرویس اطلاعاتی اردن

منابع اردنی از خنثی سازی حمله عناصر داعش به ساختمان سرویس اطلاعات اردن در شهر إربد واقع در شمال این کشور خبر دادند.
کد خبر: ۲۶۰۱۷۷
۱۴:۴۰ - ۱۵ شهريور ۱۴۰۰

به گزارش «شیعه نیوز»، سرویس اطلاعات عمومی اردن از خنثی کردن حمله مسلحانه دو فرد وابسته به داعش به یکی از ساختمان‌های این سرویس اطلاعاتی در شهر إربد واقع در شمال اردن خبر داد.

طبق اعلام سرویس اطلاعاتی اردن، قضیه مربوط به ماه مارس گذشته است که دو فرد مسلح پیش از اجرای طرح حمله خود به یکی از ساختمان این سرویس در إربد بازداشت شده‌اند و علاوه بر آن یک فرد دیگر نیز در ارتباط با این قضیه و تبلیغ افکار تروریستی داعش بازداشت شده است.

بنابر گزارش وبگاه اردنی «عمون»، این سه متهم از طرفداران داعش بوده و پیشتر نیز به دلیل تبلیغ افکار تروریستی و تلاش برای عضویت در گروه‌های تروریستی به دادگاه امنیت دولت ارجاع داده شده و به حبس محکوم شده بودند.

متهمان مذکور در حین سپری کردن مدت محکومیت خود گرایش به افکار داعش را تقویت کرده و در زندان نقشه حمله به دستگاه‌های امنیتی و کارکنان آن را طراحی می‌کنند و متهم اول سال گذشته پس از آزادی از زندان فعالیت‌های خود برای جذب هواداران داعش را آغاز می‌کند و چندین بار با متهم ردیف سوم ملاقات داشته و با همکاری هم به ترویج افکار داعش و جذب طرفداران آن اقدام می‌کنند در حالی که متهم ردیف دوم به دلیل طولانی بودن مدت محکومیتش در زندان به ترویج افکار داعش پرداخته است.

اوایل سال جاری میلادی متهم ردیف اول و همدست او نقشه حمله تروریستی به سرویس اطلاعات إربد را طراحی می‌کنند اما پیش از اجرای آن توسط نیروهای امنیتی اردن بازداشت می‌شوند.

انتهای پیام

منبع: FARS NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: