۰

فتوای یک ملای طالبان برای جنایت بزرگ جنگی در پنجشیر

تمام کشتاردیشب، توسط کماندوهای پاکستانی با فرماندهی شخص ژنرال فیض حمید، رییس آی‌اس‌آی پاکستان که از سه شب پیش در کابل مستقر شده انجام می‌شود.
کد خبر: ۲۶۰۱۴۹
۱۰:۰۲ - ۱۵ شهريور ۱۴۰۰

به گزارش «شیعه نیوز»، برخی خبرهای منتشره در کانا‌ل‌های خبری افغانستان بنا به اطلاعات اندکی که از ولایت پنجشیر دریافت شده (به دلیل قطعی کامل برق ، اینترنت، و ... از دو هفته پیش تاکنون) حاکی‌ است، امشب یک جنایت بزرگ جنگی در پنجشیر رخ داده و نیروهای کماندوی پاکستان، تروریست‌های القاعده، طالبان و داعش که به صورت مشترک و در قالب چندین لشکر وارد پنجشیر شده‌اند دست به کشتار وسیع مردان تاجیک (فارس‌زبان) و ازبک‌ها (ترک‌زبان) زده‌اند. گزارش‌ها همچنین حاکی است زنان در کوه‌ها فرار کرده اما تروریست‌‌ها به دنبال دسترسی به آنها (به عنوان غنیمت جنگی) هستند. گفتنی اینکه، عصر روزیکشنبه یک فرمانده طالبان (پشتون) در یک برنامه تلویزیونی افغانستان رسما اعلام کرد تمام تاجیک‌ها و فارس‌ها کافرند و باید کشته شوند!

تمام کشتاردیشب، توسط کماندوهای پاکستانی با فرماندهی شخص ژنرال فیض حمید، رییس آی‌اس‌آی پاکستان که از سه شب پیش در کابل مستقر شده انجام می‌شود.

هرات تایمز نوشت: دو منبع در جبهه مقاومت می‌گویند در نبرد اخیر پنجشیر نیروهای ویژه پاکستانی که با اراضی پنجشیر آشنا هستند و نقشه این منطقه را دارند، به سنگرهای نیروهای مقاومت از هوا هجوم آوردند ‏عملیات پنجشیر در حالی اجرا می شود که ژنرال فیض حمید، رییس آی‌اس‌آی پاکستان (سازمان اطلاعاتی ارتش پاکستان) که از سه شب پیش در کابل مستقر شده و فرماندهی جنگ علیه تاجیک‌ها، هزاره‌ها و ازبک‌ها را مستقیما به دست گرفته است! یک فعال رسانه‌ای افغانستانی در توییتی نوشت: «پهپادهای پاکستانی به کمک مزدوران طالبان آمده‌اند و به سنگرهای پنجشیر که گفته می‌شود توسط نیروهای سرویس امنیتی پاکستان که به جغرافیای پنجشیر آشنا هستند حمله می‌کنند. اینک پاکستان دیگر خود به طور علنی وارد کارزار جنگ پنجشیر شده است.»

 سخنگو و چند فرمانده جبهه مقاومت افغانستان کشته شدند
فهیم دشتی سخنگوی جبهه مقاومت پنجشیر و از یاران احمد مسعود در نبرد با طالبان کشته شدند. وی خواهر زاده دکتر عبدالله عبدالله بود. دشتی بیست و یک سال پیش هنگام حمله انتحاری دو تروریست طالبانی عرب (تحت پوشش خبرنگار و عکاس) به احمد شاه مسعود در خواجه بهاوالدین تخار نیز زخم برداشته بود.
ژنرال عبدالودود «دستیار قهرمان ملی» نیز به همراه فهيم دشتي، سخنگوی مقاومت پنجشیر در منطقه «دشتک» پنجشیر توسط تروریست‌های طالبان به شهادت رسید. همچنین گل‌حیدر خان و منیب امیری، از دیگر فرماندهان مقاومت مردمی پنجشیر، هم توسط تروریست‌های طالبان در مرکز پنجشیر به شهادت رسیدند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: