۰

تبلیغات جذب مسافر در مشهد ممنوع شد

برگزاری هرگونه مجلس دورهمی، میهمانی، مراسم و... در مراکز اقامتی سراسر استان تا اطلاع ثانوی ممنوع است.
کد خبر: ۲۵۹۶۵۲
۱۵:۱۹ - ۰۱ شهريور ۱۴۰۰

به گزارش «شیعه نیوز»، برگزاری هرگونه مجلس دورهمی، میهمانی، مراسم و... در مراکز اقامتی سراسر استان تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

رئیس کمیته اماکن عمومی، مذهبی و گردشگری قرارگاه عملیاتی پیشگیری و مقابله با کرونا خراسان رضوی از محدودیت‌های جدید کرونایی تصویب شده برای خراسان رضوی خبر داد.

محمدصادق براتی با اشاره به آخرین تصمیمات اتخاذ شده در راستای اعمال محدودیت‌های پیشگیرانه از شیوع کرونا در خراسان رضوی، توسط کمیته اماکن عمومی، مذهبی و گردشگری قرارگاه عملیاتی پیشگیری و مقابله با کرونا، اظهار کرد: مطابق تصمیمات صورت گرفته، پذیرش مسافر و زائرین در مهمانسراهای دولتی تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

وی ادامه داد: همچنین پذیرش میهمان و گردشگران در واحدهای بوم‌گردی خراسان رضوی تا اطلاع ثانوی ممنوع خواهد بود.

رئیس کمیته اماکن عمومی، مذهبی و گردشگری قرارگاه عملیاتی پیشگیری و مقابله با کرونا خراسان رضوی تاکید کرد: در این راستا برگزاری هرگونه مجلس دورهمی، میهمانی، مراسم و... در مراکز اقامتی سراسر استان تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

بر اساس گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، براتی خاطرنشان کرد: کلیه تورهای گردشگری به مشهد مقدس تا اطلاع ثانوی ممنوع است. همچنین هرگونه تبلیغات جذب مسافر به همراه ارائه خدمات غذایی به میهمانان غیر مقیم توسط تمامی مراکز اقامتی استان ممنوع شده است.

انتهای پیام

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: