۰

کمک ۵ تاجر اماراتی به فقرای اسرائیل

رسانه‌های صهیونیستی فاش کردند که ۵ تاجر اماراتی از جمله مالک بزرگترین برج جهان از سال ۲۰۱۸ به تل آویو کمک مالی می‌کرده‌اند.
کد خبر: ۲۵۹۰۶۳
۱۳:۲۷ - ۱۷ مرداد ۱۴۰۰

به گزارش «شیعه نیوز»، افشای کمک هنگفت پنج تاجر اماراتی به صهیونیست ها، با واکنش‌های گسترده در شبکه‌های اجتماعی روبرو شد.

رسانه‌های صهیونیستی فاش کردند: محمد العبار، تاجر اماراتی کمک‌های سخاوتمندانه‌ای به یکی از طرح‌های اشغالگران در مناطق فلسطینی داشته است و به هزاران خانواده فقیر اسرائیلی که از فقر و تنگ دستی رنج می‌برند، کمک کرده است.

هویت این پنج حامی مالی بزرگ در جریان کنفرانس «امنیت غذایی» که دوشنبه گذشته در تل‌آویو برگزار شد، فاش شد و یکی از آن‌ها العبار رئیس هیئت مدیره بزرگترین شرکت املاک در امارات است که مالک برج خلیفه، بزرگترین برج جهان است.

موتی بن موشه، بازرگان صهیونیست در سال ۲۰۰۳ این پروژه را تاسیس و با ۲۵۰۰ خانواده کار را آغاز کرد و بعد هم موفق شد تعدادی حامی مالی از جمله همین العباری را جذب کند که به خانواده‌های نیازمند رژیم صهیونیستی کمک‌های مالی و غیر نقدی می‌کند.

او می‌گوید: دلیل پیوستن العباری به این پروژه عظمت آن بود. این پنج تاجر در طول ۱۸ سال برای اسرائیلی‌ها در تمام بخش‌های اجتماعی، سرمایه گذاری به ارزش ۵۵۰ میلیون شکل (حدود ۱۷۰ میلیون دلار) در قالب کارت‌ها و بسته‌های غذایی داشته‌اند و همچنان به سرمایه گذاری خود به شکل مداوم و در قالب مبالغ کلان ادامه می‌دهند.

همچنین افشای این خبر با واکنش‌های گسترده در شبکه‌های اجتماعی روبرو شد و یاسر زعاتره روزنامه نگار عرب نوشت: یک پایگاه اقتصادی اسرائیلی، اسامی پنج نفری را فاش کرد که بیشترین کمک داوطلبانه به یک طرح بزرگ را که اجرای آن از بیش از ۱۸ سال پیش آغاز شده است، ارائه کردند. یکی از این افراد، محمد العبار بازرگان اماراتی است. مجموع کمک‌های این پنج نفر به خانواده‌های اسرائیلی، حدود ۱۷۰ میلیون دلار است. این افراد به کجا می‌روند؟

جنبش بایکوت، سرمایه‌گذاری نکردن و تحریم تل آویو اقدام این تاجران اماراتی در ارائه کمک‌های مالی محرمانه به رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: