۰

اطلاعیه اعزام مبلغ برای دهه محرم ۱۴۰۰

- معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در آستانه فرا رسیدن ماه محرّم الحرام اقدام به اعزام مبلّغ می نماید.
کد خبر: ۲۵۸۹۱۶
۰۹:۳۶ - ۱۳ مرداد ۱۴۰۰

به گزارش «شیعه نیوز»، معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در آستانه فرا رسیدن ماه محرّم الحرام اقدام به اعزام مبلّغ می نماید.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی، معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با توجه به رسالت فرهنگی، تبلیغی و انقلابی خود جهت تبلیغ دین مبین اسلام، تبیین و گسترش معارف اسلامی و تحکیم مبانی نظام مقدس جمهوری در آستانه فرا رسیدن ماه محرّم الحرام و با رویکرد مسئولیت پذیری اجتماعی اقدام به بکارگیری مبلغان و گروه های تبلیغی بومی حاضر در مناطق می ‌نماید.

شرایط بکارگیری مبلغان و گروه های تبلیغی بومی حاضر در مناطق عبارت از «اعزام گروه‌های تبلیغی توانمند و فعال با هماهنگی و درخواست نهادهای فرهنگی منطقه»، «اعزام فردی مبلغان با هماهنگی و درخواست نهادهای فرهنگی منطقه»، «اولویت اعزام با مبلغانی است که فعالیت مستمر در یک منطقه تبلیغی را دارند. مشروط به داشتن ظرفیت تبلیغی و اسکان در منطقه محل تبلیغ» و «ثبت درخواست اعزام مبلغ از طریق لینک https://Abrar.Balagh.ir» است.

همچنین «ثبت درخواست مبلغ در سامانه سمتا از سوی نهادهای تبلیغی مناطق از دوشنبه ۲۸ تیرماه ۱۴۰۰ الی ۱۸ مردادماه ۱۴۰۰»، «آمادگی و تعهد به اعزام ایام دهه محرم الحرام از ۱۹ تا ۳۰ مردادماه ۱۴۰۰ (به مدت۱۲روز)»، «تلبس به لباس مقدّس روحانیت در ایام تبلیغی»، «دریافت حکم اعزام صرفاً از یک نهاد تبلیغی»، «اعلام به نهاد درخواست کننده مبلغ پس از حضور در منطقه و ارائه گزارش تبلیغی پس از اتمام تبلیغ»، «رعایت پروتکل‌های بهداشتی و مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا»، «شرکت در سلسه نشست های مجازی محرم الحرام از تاریخ ۱۰ الی ۳۰ مردادماه ۱۴۰۰»، «انجام فعالیت تبلیغی سنتی حضوری» و «توجه به پروتکل های بهداشتی مصوب ستاد ملی مقابله با کرونا» از جمله شرایط اعزام است.

موضوعات پیشنهادی و مورد تأکید به مبلغان در این اعزام نیز عبارت از «مسئولیت پذیری اجتماعی با محورهای، تعاون، استمرار مواسات و همدلی اجتماعی بین آحاد مردم، مسأله بحران جمعیت در آینده کشور و تواصی به حق در عرصه های مختلف اجتماعی»، «بیان معارف و اخلاق اسلامی»، «فلسفه قیام امام حسین(ع) و شاخص های حماسه حسینی»، «شاخص های حکمرانی اسلامی و وظایف متقابل مردم و مسئولین» و «پاسخگویی به شبهات، اعتقادی، سیاسی و …» هستند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: