۰

کشف محموله قاچاق سلاح و مهمات جنگی در اهواز

مأموران پلیس در عملیاتی مشترک با مرزبانی استان خوزستان، با پایش‌های دقیق و بررسی تحرکات منطقه، محل تردد قاچاقچیان را در محور حمیدیه - اهواز با یک دستگاه خودروی سواری پراید شناسایی و با کمین هدفمند، در عملیاتی منسجم یک نفر از عناصر اصلی باند قاچاق سلاح و مهمات را دستگیر کردند.
کد خبر: ۲۵۸۵۳۷
۱۴:۴۱ - ۰۳ مرداد ۱۴۰۰

به گزارش «شیعه نیوز»، مأموران پلیس در عملیاتی مشترک با مرزبانی استان خوزستان، با پایش‌های دقیق و بررسی تحرکات منطقه، محل تردد قاچاقچیان را در محور حمیدیه - اهواز با یک دستگاه خودروی سواری پراید شناسایی و با کمین هدفمند، در عملیاتی منسجم یک نفر از عناصر اصلی باند قاچاق سلاح و مهمات را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری اعضای باند قاچاق سلاح و مهمات در اهواز خبر داد.

سردار سید محمد صالحی اظهار کرد: پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان خوزستان با انجام اقدامات فنی اطلاعاتی از ورود یک محموله سلاح و مهمات جنگی به شهرستان اهواز مطلع شدند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی افزود: مأموران پلیس در عملیاتی مشترک با مرزبانی استان خوزستان، با پایش‌های دقیق و بررسی تحرکات منطقه، محل تردد قاچاقچیان را در محور حمیدیه - اهواز با یک دستگاه خودروی سواری پراید شناسایی و با کمین هدفمند، در عملیاتی منسجم یک نفر از عناصر اصلی باند قاچاق سلاح و مهمات را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان با بیان اینکه ماموران در ادامه این عملیات دو عضو دیگر این باند را شناسایی و در دو عملیات ضربتی دستگیر کردند، تصریح کرد: در بازرسی از خودرو و منزل متهمان، ۱۱ قبضه سلاح کلاش و ۷ هزار عدد فشنگ سلاح کلاشینکف و یک هزار و ۵۰۰ فشنگ کلت کمری کشف شد.

سردار صالحی افزود: در این ارتباط پرونده اولیه تشکیل و متهمان به همراه مهمات مکشوفه تحویل مراجع ذی صلاح شدند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: