۰

راه اندازی مرکز دندانپزشکی سیار مسلمانان در هند

مسلمانان در «گوجارات» هند مرکز دندانپزشکی سیار برای کمک به نیازمندان ،از بین بردن فضای نفرت و ایجاد وحدت در جامعه راه اندازی کرده اند.
کد خبر: ۲۵۸۰۵۶
۱۵:۳۰ - ۲۱ تير ۱۴۰۰

به گزارش «شیعه نیوز»، راه اندازی مرکز دندانپزشکی سیار از سوی مسلمانان در «گوجارات» هند با استقبال بسیار زیادی مواجه شده است.

«احمد دولا» از رهبران اسلامی و مفتی گوجارات با تقدیر از این اقدام خواستار انجام اقدامات مشابه به منظور ایجاد هارمونی و از بین بردن فضای نفرت در کشور شد.

وی تاکید کرد که مسلمانان نیز تلاش های بسیار زیادی برای ایجاد هارمونی و تحکیم پیوندها در جامعه گوجارات انجام داده اند اما در بسیاری از موارد مورد بی مهری مقام های دولتی و یا هندوهای افراطی قرار گرفته اند.

دولا در سخنرانی خود به برگزارکنندگان این پروژه به خاطر ابتکار عملشان تبریک گفت و بر لزوم انجام اقدامات رفاهی مشابه برای کمک به جوامع و ارتقای هماهنگی اجتماعی تأکید کرد.

مفتی گوجارات همچنین گفت: افرادی که دست به چنین اقداماتی می زنند مورد لطف خداوند قرار دارند و ما باید هر کاری می توانیم برای کمک به آنها انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر فضای نفرت در کشور در حال رشد است تاکید کرد که باید با ارائه چنین خدماتی جو نفرت را فروبنشانیم و صلح و هارمونی را در کشور ترویج بدهیم.

مرکز دندانپزشکی سیار در ایالت های مختلف توقف خواهد کرد و خدمات مختلف دندانپزشکی را به افرادی که به این خدمات نیاز دارند،ارائه خواهد داد.

انتهای پیام

منبع: SHABESTAN
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: