۰

رفع موانع مشاهده حرمین مطهر (علیهما السلام) در کربلا

اداره شهرداری کربلا، روز یکشنبه، اقدام به رفع قانون شکنی ها در برخی ساختمانهایی نمود که حرم های امام حسین و حضرت ابوالفضل(علیهما السلام) را احاطه کرده و خلاف ضوابط حداکثر ارتفاع ساختمان ها در این شهر است.
کد خبر: ۲۵۸۰۳۷
۱۱:۳۸ - ۲۱ تير ۱۴۰۰

به گزارش «شیعه نیوز»، اداره شهرداری کربلا، روز یکشنبه، اقدام به رفع قانون شکنی ها در برخی ساختمانهایی نمود که حرم های امام حسین و حضرت ابوالفضل(علیهما السلام) را احاطه کرده و خلاف ضوابط حداکثر ارتفاع ساختمان ها در این شهر است.

 «عبیر سلیم»، شهردار کربلا گفت:« پرسنل شهرداری کربلا به رفع برخی خلافهای ساختمانی که از حداکثر ارتفاع مجاز ساختمان فراتر رفته و هنگام ورود به کربلا مانع مشاهده گلدسته ها و گنبدهای حرمین مطهر امام حسین و برادرش حضرت ابوالفضل (علیهما سلام) می شود، اقدام نمود».

سلیم اظهار کرد که برای ارتفاع ساختمانها و حد نهایی تعداد طبقات که ۹ طبقه است، ضوابط مشخصی وضع شده است، با این همه برخی هتل ها و ساختمانها بر خلاف قوانین ساختمانی، تعداد طبقات را به ۱۳ طبقه رسانده اند.

وی اشاره کرد که میزان تخلفات ساختمانی از ۵درصد تجاوز نکرده و به طور مشخص در منطقه باب بغداد در مرکز شهر متمرکز شده است. به صاحبان این ساختمان ها اطلاع رسانی و تا پایان عید قربان به آنها فرصت داده شده تا از طریق شرکتهای کارشناس در این زمینه به رفع قانون شکنی ها اقدام کنند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: