۰

اسناد مهم داعش به دست حشد الشعبی افتاد

قاسم مصلح فرمانده عملیات الحشد الشعبی در استان الانبار امروز جمعه از دستیابی به اسناد مهمی درباره عناصر داعش در خلال انجام عملیاتی خبر داد و گفت: این اقدام کمر داعش را شکست و آن را در غرب الانبار فلج کرد.
کد خبر: ۲۵۷۹۱۱
۰۹:۰۲ - ۱۹ تير ۱۴۰۰

به گزارش «شیعه نیوز»، قاسم مصلح فرمانده عملیات الحشد الشعبی در استان الانبار روز جمعه از دستیابی به اسناد مهمی درباره عناصر داعش در خلال انجام عملیاتی خبر داد و گفت: این اقدام کمر داعش را شکست و آن را در غرب الانبار فلج کرد.

مصلح در بیانیه‌ای از جزئیات عملیات روز جمعه علیه گروه تروریستی داعش در استان الانبار گفت و افزود: الحشد الشعبی امروز عملیاتی امنیتی بر مبنای اطلاعات دقیق انجام داد که مقادیر زیادی از سلاح و تجهیزات داعش را علاوه بر یک خودروی بمب گذاری شده کشف و ضبط کرد و از آن مهم تر، در این عملیات رایانه‌های حاوی اطلاعات دقیقی از بازماندگان گروه تروریستی داعش به دست الحشد الشعبی افتاد.

فرمانده عملیات الحشد الشعبی در استان الانبار گفت: این عملیات سهم عمده‌ای در شکستن کمر داعش تروریستی، فلج کردن فعالیت و عقب انداختن همه عملیات‌ها و طرح‌های آینده آن دارد.

قاسم مصلح افزود: داعش از حیث نظامی پایان یافت، اما هنوز داعش امنیتی تمام نشده است.

نیرو‌های الحشد الشعبی در روز‌های اخیر در کنار نیرو‌های امنیتی و نظامی عراق عملیات‌های متعددی علیه گروه تروریستی داعش و نیز مشارکت در تامین امنیت دکل‌های برق از تخریب خرابکاران انجام داده اند.

انتهای پیام

منبع: IRNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: