۰

کمک ۵میلیون تومانی به والدین دارای بیش از سه فرزند

دکتر سید عبدالله ارجائی گفت: ان شاء الله از آغاز هفته آینده از طریق سامانه اینترنتی www.۱۵۴۲.ir در خدمت مردم خوب استان قم خواهیم بود؛ افرادی که دارای سه فرزند هستند و قصد بر متولد کردن چهارمین فرزند خود داشته باشند می توانند در این سامانه ثبت نام کنند تا از حمایت هایی در این رابطه برخوردار گردند.
کد خبر: ۲۵۷۸۵۶
۱۵:۵۱ - ۱۶ تير ۱۴۰۰

به گزارش «شیعه نیوز»، دکتر سید عبدالله ارجائی گفت: ان شاء الله از آغاز هفته آینده از طریق سامانه اینترنتی www.۱۵۴۲.ir در خدمت مردم خوب استان قم خواهیم بود؛ افرادی که دارای سه فرزند هستند و قصد بر متولد کردن چهارمین فرزند خود داشته باشند می توانند در این سامانه ثبت نام کنند تا از حمایت هایی در این رابطه برخوردار گردند.

دکتر سید عبدالله ارجائی مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد پس از سفر به استان قم و دیدار با مسئولین مختلف این استان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، به تشریح دستاوردهای این سفر پرداخت و گفت: وظیفه بود که ما برای زیارت مضجع منور حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و زیارت مزار شهدای بزرگوار ۱۵ خرداد به قم سفر کنیم و بحمدالله این توفیق حاصل شد.

وی افزود: در حاشیه این برنامه، دیداری با نماینده ولی فقیه و تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه سلام الله علیها داشتیم؛ گزارشی از روند جدید فعالیت های بنیاد ۱۵ خرداد ارائه شد.

ارجائی خاطرنشان کرد: آیت الله سعیدی نیز عنایت هایی داشت و قرار شد که برنامه های سطح استان قم با هماهنگی وی اجرایی گردند.

وی گفت: در جمع مدیران استان نیز حاضر شدیم و تفاهم نامه ای بین بنیاد ۱۵ خرداد و استانداری قم منعقد شد.

مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد تصریح کرد: ان شاء الله از آغاز هفته آینده از طریق سامانه اینترنتی www.۱۵۴۲.ir در خدمت مردم خوب استان قم خواهیم بود؛ افرادی که دارای سه فرزند هستند و قصد بر متولد کردن چهارمین فرزند خود داشته باشند می توانند در این سامانه ثبت نام کنند تا از حمایت هایی در این رابطه برخوردار گردند.

وی افزود: به هر کدام از مادرانی که فرزند چهارم را متولد کنند مبلغ یک میلیون تومان هدیه تولد اهدا خواهد شد.

ارجائی بیان داشت: برای فرزند چهارم دو میلیون تومان سرمایه گذاری خواهد شد که بعد از رسیدن به سن بلوغ در اختیار وی قرار می گیرد.

وی گفت: یکی دیگر از حمایت ها، بیمه تکمیلی ۱۵ خرداد به مدت یکسال برای مادر و فرزند می باشد.

مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد اظهار کرد: بنیاد ۱۵ خرداد اعتباری معادل ۴ میلیون تومان را در اختیار پدر قرار می دهد تا بتواند کمک هزینه ای در تأمین معاش آنان باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کسانی مشمول این طرح هستند که در دهک های درآمدی ۱ تا ۵ باشند و ترتیب هم بر اساس اولویت ثبت نام در سامانه می باشد.

انتهای پیام

منبع: HAWZAH NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: