۰

استعفای امام جمعه سمنان

بنای رفیع اسلام از این دو اصل اساسی تشکیل شده و از این رو فقدان هر کدام از دو اصل توحید و وحدت کلمه است موجب آسیب دین و اسلام خواهد شد.
کد خبر: ۲۵۷۷۸۵
۱۲:۵۱ - ۱۵ تير ۱۴۰۰

به گزارش «شیعه نیوز»، بنای رفیع اسلام از این دو اصل اساسی تشکیل شده و از این رو فقدان هر کدام از دو اصل توحید و وحدت کلمه است موجب آسیب دین و اسلام خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان از ارائه استعفای خود به رهبری معظم انقلاب خبر داد.

آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی در دیدار با استاندار، معاونین استاندار و فرمانداران استان سمنان اظهار کرد: متن استعفای خود را برای رهبری فرزانه انقلاب نیز ارسال کرده است.

نماینده مردم استان در خبرگان رهبری به بخشی از متن استعفای خود پرداخت و تصریح کرد: در این متن استعفا به محضر رهبر معظم انقلاب نوشتم که در این 20سال که افتخار نمایندگی معظم‌له را در استان ممتاز سمنان داشتم همواره بر سه اصل اساسی و مهم وحدت،ولایت‌فقیه و رضایت مردم تاکید ویژه داشته‌ام.

امام جمعه سمنان از وحدت و توحید به عنوان دو اصل اساسی در جامعه اسلامی نام برد و افزود: بنای رفیع اسلام از این دو اصل اساسی تشکیل شده و از این رو فقدان هر کدام از دو اصل توحید و وحدت کلمه است موجب آسیب دین و اسلام خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان ضمن تاکید بر لزوم حفظ وحدت کلمه در جامعه گفت: باید همه ما به وحدت توجه ویژه داشته باشیم چرا که وحدت رمز موفقیت است.

وی از سمنان به عنوان استانی ممتاز نام برد و اضافه کرد: اهتمام من در این 20 ساله حفظ وحدت در این استان بوده است و وحدت و همدلی نیز یکی از امتیازات استان بوده است.

شاهچراغی حفظ وحدت در جامعه را موجب امیدواری در جامعه دانست و با اشاره به برپایی انتخابات اخیر و انتخاب رئیس‌جمهوری مردمی خاطرنشان کرد: بنای رئیس‌جمهور منتخب نیز بر وحدت و استفاده از همه ظرفیت‌ها است.

آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی متولد 1313 دامغان و از روحانیون سرشناس استان سمنان است که از سال 1380 تاکنون نمایندگی ولی فقیه در استان و امامت جمعه سمنان را عهده دار است.

آیت‌الله شاهچراغی سابقه دو دوره نمایندگی مردم استان در خبرگان رهبری را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام

منبع: ISNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: