۰

توصیه های مقتدی صدر به خطبای جمعه در اعتراض به قطعی برق

رهبر جریان صدر عراق مجموعه ای از توصیه ها را به خطبای جمعه وابسته به دفتر شهید صدر در سراسر عراق در خصوص لیستی از فعالیت ها در محکومیت وخامت اوضاع برق در این کشور صادر کرد.
کد خبر: ۲۵۷۶۰۶
۱۳:۴۴ - ۱۰ تير ۱۴۰۰

به گزارش «شیعه نیوز»، رهبر جریان صدر عراق مجموعه ای از توصیه ها را به خطبای جمعه وابسته به دفتر شهید صدر در سراسر عراق در خصوص لیستی از فعالیت ها در محکومیت وخامت اوضاع برق در این کشور صادر کرد.

 صدر در توصیه هایش خواستار خطبه ای یکپارچه و خالی از هرگونه تعدی و عبارت های نامناسب در خصوص محکوم کردن قطعی برق در عراق شده است.

وی همچنین در این توصیه هاخواستار بالا بردن پلاکاردهای حاوی شعارهای یکپارچه در نماز جمعه و در محکومیت اوضاع وخیم برق شده است.

رهبر جریان صدر همچنین خواستار قرار دادن یک فانوس و یک بادبزن دستی روی منبر و محلی مشخص به عنوان علامت محکومیت و برگزاری تجمعات اعتراضی پس از هر نماز شده است.

وی علاوه بر این خواستار اعزام هیاتی از امام جمعه به همراه ده نفر از مومنان و افراد متخصص به ایستگاههای برق در هر جمعه و ملاقات امام جمعه با خانواده های آسیب دیده از قطعی برق و ملاقات با صاحبان مولدهای برق و ترغیب آنها برای همکاری با شهروندان جهت عبور از این بحران شده است.

انتهای پیام

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: