۰

۴ باند قاچاق اینترنتی متلاشی شدند

رئیس پلیس پایتخت گفت: ۴۳ تارنما رصد شدند که ۲۳ نفر از عوامل اصلی این تارنماها شناسایی و دستگیر و ۱۶ کیلوگرم مواد مخدر از مخفیگاه‌های آنها کشف شد.
کد خبر: ۲۵۷۴۷۷
۱۶:۰۱ - ۰۷ تير ۱۴۰۰

به گزارش «شیعه نیوز»، رئیس پلیس پایتخت گفت: ۴۳ تارنما رصد شدند که ۲۳ نفر از عوامل اصلی این تارنماها شناسایی و دستگیر و ۱۶ کیلوگرم مواد مخدر از مخفیگاه‌های آنها کشف شد.

 سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت در دوازدهمین مرحله از طرح ظفر پلیس مبارزه با مواد مخدر با عرض تسلیت برای درگذشت خبرنگاران اظهار کرد: هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر آغاز شده است، این هفته با شعار «پیشگیری، نقش رسانه و نقش خانواده» شروع شده است و ما به عنوان دستگاه‌های مبارزه کننده تمام توان خودمان را برای مبارزه با قاچاقچیانی که هیچ ارزشی برای جان مردم قائل نیستند به کار خواهیم گرفت.

وی افزود: پلیس تهران بزرگ در بخش کشف مواد مخدر و برخورد با قاچاقچیان رتبه اول را کسب کرد. در تهران بزرگ بحث مبارزه با مواد مخدر یکی از موضوعات جدی است که در دستور کار پلیس است.

رحیمی گفت: در این مرحله از طرح ظفر ۲ تن و ۴۳۱ کیلو انواع مواد مخدر کشف که حدود ۵۰۰ کیلوی آن از خرده فروشان مواد مخدر به صورت گرم به گرم کشف شده است.

رئیس پلیس پایتخت بیان کرد: ۴ باند متلاشی و ۶۳ قاچاقچی عمده دستگیر شدند.

وی با اشاره به فروش مواد مخدر در فضای مجازی خاطرنشان کرد: ۴۳ تارنما رصد شدند که ۲۳ نفر از عوامل اصلی این تارنماها شناسایی و دستگیر و ۱۶ کیلوگرم مواد مخدر از مخفیگاه‌های آنها کشف شد.

رحیمی افزود: ۷ مرکز فروش مواد مخدر پلمب و ۳۲ دستگاه خودرو و موتورسیکلت کشف و توقیف شد، همچنین ۲ هزار و ۱۰۸ معتاد متجاهر هم جمع‌آوری شد.

فرمانده انتظامی پایتخت گفت: از امروز یکی از بخش‌های مرکز بازپروری سروش نیروی انتظامی تبدیل به نگه داری معتادان زیر ۱۸ سال شد و بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ ظرفیت دارد. در واقع یک بخشی از فاز دوم مرکز مهر سروش به این افراد اختصاص داده شده است.

وی گفت: پیش بینی ما این است که در سطح تهران ۲۰۰ معتاد متجاهر زیر ۱۸ سال داریم.

سردار رحیمی بیان کرد: میزان کشفیات مواد مخدر ۶ تن و ۵۰۸ کیلو بوده که نسبت به مدت مشابه تغییری نکرده است اما در بحث دستگیری قاچاقچیان ۲۴ درصد افزایش دستگیری آنها را داریم.

وی گفت: ماده مخدر جدید روان گردان در تهران نداریم و گل و مشتقات گل بیشترین فراوانی را در بین توهم زاها دارند.

انتهای پیام

منبع: MEHR NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: