۰

قتل تکان دهنده یک خانواده در کرج

کشف اجساد زن جوان و کودک خردسالش در کمد دیواری خانه شان چند روز بعد از کشف جسد پدر خانواده، بر فرضیه قتل عام خانوادگی مهر تایید زد.
کد خبر: ۲۵۷۴۳۶
۰۸:۴۴ - ۰۷ تير ۱۴۰۰

به گزارش «شیعه نیوز»، کشف اجساد زن جوان و کودک خردسالش در کمد دیواری خانه شان چند روز بعد از کشف جسد پدر خانواده، بر فرضیه قتل عام خانوادگی مهر تایید زد.

 قتل یک خانواده در شهرک اوج کرج، یکی از تکان دهنده ترین حوادث چند روز اخیر بود. در قتل یک خانواده در شهرک اوج، بعد از پیدا شدن جسد مرد خانواده که به ضرب گلوله جان خود را از دست داده بود، جسد همسر و فرزند او در خانه شان پیدا شد. ماجرای قتل خانوادگی شهرک اوج هنوز در جریان دستور قضایی قرار دارد و پلیس در تلاش برای یافتن ردی از عامل این جنایت و رازگشایی این پرونده است.

بر اساس این گزارش، روز یک شنبه 30 خرداد خانواده شاه میرزایی بعد از تماس های بی پاسخ با حمیدرضا، پسر این خانواده، در حالی که نگران سلامتی او و همسر و فرزندش بودند به خانه آن ها واقع در شهرک اوج کرج مراجعه کردند و با پیکر بی جان حمیدرضا مواجه شدند. بلافاصله موضوع در جریان کار ماموران پلیس قرار گرفت و جسد حمیدرضا برای معاینات به پزشکی قانونی منتقل شد.

عموی مقتول در توضیح جزئیات این ماجرا گفت: «با کمک پلیس تمام خانه را گشتیم اما ردی از همسر و فرزند حمیدرضا نبود. روز بعد بوی نامطبوعی از کمد دیواری خانه آن ها به مشام می رسید اما رختخواب های داخل آن مرتب بود.وقتی بوی نامطبوع بیشتر شد، رختخواب ها را بیرون ریختیم و دیدیم که جسد همسر حمیدرضا و دختر پنج ساله آن ها زیر رختخواب ها بود. آن ها بعد از کشته شدن داخل کمد دیواری قرار داده شده بودند و رختخواب ها مرتب و منظم روی اجساد آن ها چیده شده بود.»

در حالی که پرونده در جریان رسیدگی قضایی قرار دارد، تا کنون هیچ سرنخی از عامل این جنایت در دست نیست و راز قتل این خانواده کرجی در هاله ای از ابهام قرار دارد.

انتهای پیام

 

منبع: رکنا

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: