۰

طرح ارتقاء روحانیون عتبات عالیات اعلام شد

مدیر جذب و سازماندهی معاونت فرهنگی بعثـه‌ مقام معظم رهبری از آغاز طرح ارتقای روحانیون عتبات عالیات به روحانیون عمره خبر داد.
کد خبر: ۲۵۷۳۸۸
۰۹:۰۴ - ۰۶ تير ۱۴۰۰

به گزارش «شیعه نیوز»، مدیر جذب و سازماندهی معاونت فرهنگی بعثـه‌ مقام معظم رهبری از آغاز طرح ارتقای روحانیون عتبات عالیات به روحانیون عمره خبر داد.

 حجت‌الاسلام والملسلمین علی پروانه مدیر جذب و سازماندهی معاونت فرهنگی بعثـه‌ مقام معظم رهبری از آغاز طرح ارتقای روحانیون عتبات عالیات به روحانیون عمره خبر داد و گفت: برمبنای برآورد صورت گرفته تعداد زیادی از روحانیون کاروان‌های عتبات دارای تحصیلات عالیه حوزوی، و توانمندی بالا و انگیزه عالی برای ارائه خدمات فرهنگی به زائران هستند که بخش زیادی از این افراد خواهان تبدیل وضعیت خود از روحانی عتبات به روحانی عمره می‌باشند؛ بنابراین بعثه مقام معظم رهبری براساس سیاست‌های خود و به منظور جذب افراد این طرح را اجرا می‌کند.

مدیر جذب و سازماندهی معاونت فرهنگی بعثـه‌ مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: استفاده بهینه از نیروهای موجود و استفاده از تجربیات آنها، تأمین بخش قابل ملاحظه‌ای از روحانیون مورد نیاز کاروان‌های عمره و اولویت بخشی در جذب و گزینش روحانیون واجد شرایط عمره از بین روحانیون عتبات از جمله اهداف این طرح اعلام شده است.

وی یادآور شد: متولدین ۱۳۵۰ و بعد از آن(حداکثر ۵۰ سال)، تکمیل بودن پرونده روحانی عتبات، حداقل ۵ بار سابقه اعزام از سوی بعثه به عنوان روحانی کاروان عتبات، نداشتن منع اعزام، داشتن گواهی اتمام کامل دروس کتبی و شفاهی پایه ۱۰ از مراکز مدیریت حوزه‌های علمیه) و سلامت و توانایی کامل جسمانی و داشتن انگیزه لازم برای خدمت به زائران به تایید نمایندگی بعثه محل سکونت از جمله شرایط این طرح اعلام شده است.

حجت الاسلام پروانه گفت: اصل یا کپی برابر اصل مدرک تحصیلی، دو قطعه عکس ۴×۳ و اصل شناسنامه و کارت ملی مدارک برای نام نویسی در این طرح به شمار می آید. و تمامی مراحل ثبت نام آزمون و پرداخت هزینه ثبت نام آزمون بصورت اینترنتی از طریق سایت مدیریت جذب و سازماندهی به آدرس azmoon.hajj.ir صورت خواهد پذیرفت.

انتهای پیام

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: