۰

ورود و خروج به ۳۲ شهر قرمز کرونایی ممنوع است

معان اجتماعی پلیس راهور نیروی انتظامی گفت: با توجه به اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر وضعیت قرمز کرونایی در ۳۲ شهر، ورود و خروج خودرو به این شهرها ممنوع است.
کد خبر: ۲۵۷۳۸۶
۰۸:۵۹ - ۰۶ تير ۱۴۰۰

به گزارش «شیعه نیوز»، معان اجتماعی پلیس راهور نیروی انتظامی گفت: با توجه به اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر وضعیت قرمز کرونایی در ۳۲ شهر، ورود و خروج خودرو به این شهرها ممنوع است.

سرهنگ عین‌الله جهانی معاون اجتماعی پلیس راهور گفت: منع تردد و محدودیت‌های شبانه به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا همچنان ادامه دارد و دستورالعمل جدیدی به پلیس راهور ابلاغ نشده است.

وی تصریح کرد: ورود خودروها با پلاک غیربومی به شهرهای گروه قرمز و نارنجی ممنوع و خروج خودروها با پلاک بومی از این شهرها نیز ممنوع است.
تبلیغات

به گفته سرهنگ جهانی، ثبت تخلفات ترددهای غیرمجاز در این طرح توسط دوربین های مکانیزه ثبت تخلف در شهرها و جاده‌ها و تیم‌های گشتی پلیس صورت می‌گیرد.

وی افزود: برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت‌های تردد شبانه خودروها در همه شهرهای گروه قرمز و نارنجی و زرد و آبی از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد همچنان ادامه خواهد داشت.

معان اجتماعی ناجا گفت: با رانندگانی که نسبت به محدودیت‌های ستاد مقابله با کرونا بی‌توجهی کنند برخورد شده و ضمن تذکر لسانی در صورت بی‌توجهی خودرو عودت داده و اعمال جریمه می‌شود.

جهانی ادامه داد: این اعمال محدودیت شامل همه شهرها اعم از قرمز، نارنجی و زرد می شود. برای ورود خودروهای غیربومی به شهرهای زرد و خروج خودروهای بومی از شهرهای زرد ۵۰۰ هزار تومان جریمه در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: