۰

افتتاح بوستان امام رضا(ع) در بیروت+ تصاویر

شهردای منطقه «غُبيری» شهر بيروت، پایتخت لبنان به مناسبت دهه کرامت بوستانی را به نام «امام رضا(ع)» افتتاح کرد.
کد خبر: ۲۵۷۳۶۱
۱۲:۳۶ - ۰۵ تير ۱۴۰۰

به گزارش «شیعه نیوز»، به مناسبت دهه كرامت و همزمان با ایام ولادت امام رضا(ع)، شهردای منطقه غُبيری بيروت بوستانی را به نام «امام رضا(ع)» با حضور حجت‌الاسلام‌‌والمسلمين سيد عيسی طباطبائی، نماینده شرعی امام خامنه‌ای در لبنان، عباس خامه‌يار، رايزن فرهنگی ایران به نمايندگی از سفير جمهوری اسلامی ایران و جمعی از شخصيت‌های فرهنگی و اجتماعی و برخی مسئولان شهرداری‌ها، افتتاح کرد.

این مراسم با تلاوت آياتی از قرآن كريم و پخش سرود ملی دو كشور آغاز و در ادامه گروه سرود مؤسسه پيشاهنگی «المهدی(عج)» برنامه‌های خود را اجرا كرد.

معن خليل، شهردار منطقه غبيری در سخنان خود به معرفی خدمات ارزنده حجت الاسلام‌والمسلمين سيد عيسی طباطبايی در طول سال‌های طولانی اقامت در لبنان اشاره کرد و پس از آن حجت الاسلام‌والمسلمين نزار سعيد به نمايندگی از سيد عيسی طباطبايی گفت: مقاومت همواره مسير حركت ما بوده و خواهد بود و ما در كنار ملت لبنان باقی خواهيم ماند.

وی همچنين از اقدام شهرداری غبيری در نام‌گذاری بوستانی به نام مبارک «امام رضا(ع)» قدر دانی كرد.

در پايان لوح تقديری از سوی شهرداری غبيری به حجت الاسلام‌والمسلمين سيد عيسی طباطبايی اهدا شد و پرچم حرم مطهر رضوی نیز به دست نماینده رهبر معظم انقلاب در لبنان در این بوستان برافراشته شد.

افتتاح بوستان امام رضا(ع) در بیروت+ تصاویر

افتتاح بوستان امام رضا(ع) در بیروت+ تصاویر

افتتاح بوستان امام رضا(ع) در بیروت+ تصاویر

 

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: