۰

طرح امنیتی منطقه شیعه‌نشین غرب کابل تایید شد

دفتر معاون دوم ریاست جمهوری اعلام کرد که طرح امنیتی منطقه شیعه نشین غرب کابل در جلسه ویژه امنیتی با حضور رییس جمهورغنی تایید شده است.
کد خبر: ۲۵۷۱۲۵
۱۱:۵۹ - ۳۰ خرداد ۱۴۰۰

به گزارش «شیعه نیوز»، دفتر معاون دوم ریاست جمهوری اعلام کرد که طرح امنیتی منطقه شیعه نشین غرب کابل در جلسه ویژه امنیتی با حضور رییس جمهورغنی تایید شده است.

طبق خبرنامه دفتر سرور دانش، در این جلسه ویژه امنیتی که به تاریخ ۲۶ جوزا برگزار شد، طرحی که در مشوره با مردم این ساحه تهیه شده، به تفصیل مورد بحث قرار گرفته و در پرنسیب مورد تأیید قرار گرفته است.

گفته شده که در این جلسه به دفتر شورای امنیت ملی هدایت داده شده که با ایجاد یک گروه کاری فنی با اشتراک نمایندگان معاونت های اول و دوم ریاست جمهوری، طرح متذکره را به صورت همه جانبه بررسی و طرح نهایی آن را با اقدامات واضح کوتاه مدت، میان مدت و درازمدت به جلسه بعدی ارائه کند.

در این جلسه همچنین به ادارات مربوطه مخصوصا به وزارت امور داخله و ریاست عمومی امنیت ملی، هدایت داده شد که هر کدام در ساحه کاری مربوط خود، اقدامات عاجل را انجام دهند.

این طرح در حالی تایید شده که غرب کابل اخیرا گواه شدید ناامنی و انفجارهای مرگبار بوده است. در این حملات بیشتر شیعیان هزاره هدف قرار گرفته که از مصداق بارز نس‌کشی است.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: