۰

عروس داعش در ترکیه آزاد شد

منابع امنیتی فاش کردند که مقامات ترکیه ، «زهره دومان» معروف به عروس داعش را تنها پس از دوماه از زمان صدور حکم ۶ سال و ده ماه حبس برای او در سپتامبر گذشته آزاد کردند.
کد خبر: ۲۵۶۹۵۹
۱۲:۵۱ - ۲۵ خرداد ۱۴۰۰

به گزارش «شیعه نیوز»، منابع امنیتی فاش کردند که مقامات ترکیه ، «زهره دومان» معروف به عروس داعش را تنها پس از دوماه از زمان صدور حکم ۶ سال و ده ماه حبس برای او در سپتامبر گذشته آزاد کردند.

بنابراظهارات این منابع، دادگستری ترکیه دومان که تابعیت استرالیایی- ترکی دارد را با این ادعا که وی دو کودک خردسال دارد که جز او کسی نمی تواند از آن ها مراقبت کند و با کودکانش زندگی جدیدی را در مکان نامشخصی از سر گرفته، آزاد کرد.

زهره دومان ۲۷ ساله، عضو گروه تروریستی داعش به اتهام نام نویسی زنان برای پیوستن به داعش و تبلیغ برای این گروه تروریستی در شبکه های ارتباط جمعی محکوم شده و در زندان «شانلی اورفا» در مرزهای ترکیه- سوریه محبوس شد.

وی به دنبال فرار همراه کودکانش از اردوگاه پناهندگان «الهول» در شمال شرق سوریه، در ۱۷ژوئیه بازداشت شد و کودکان یک و چهارساله اش به مرکز مراقبت از کودکان سپرده شدند. اما پس از سفر مادربزرگشان از ملبورن برای حضور در جلسه دادرسی تحت مراقبت وی قرار گرفتند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: