۰

واکنش نمایندگان مجلس بحرین به اقدام ضداسلامی سفارت آمریکا

۲۱ تن از نمایندگان مجلس بحرین اقدام سفارت آمریکا در برافراشتن پرچم همجنسگرایی در منامه را محکوم کردند.
کد خبر: ۲۵۶۷۳۲
۱۱:۰۱ - ۱۹ خرداد ۱۴۰۰

به گزارش «شیعه نیوز»، ۲۱ تن از نمایندگان مجلس بحرین اقدام سفارت آمریکا در برافراشتن پرچم همجنسگرایی در منامه را محکوم کردند.

این نمایندگان طی نامه‌ای تأکید کردند این اقدام ضربه مهلکی به عرف و عقاید، اخلاق و تاریخ بحرین است علاوه بر اینکه بر خلاف آموزه‌های تمامی ادیان آسمانی است که برای ترویج اخلاق و فضایل و ایجاد ارزش‌های جامعه آمده‌اند، نه برای مفاسد و رذایل.

این نمایندگان از وزارت خارجه بحرین خواستند در قبال این حرکت که زیرپا نهادن خطوط قرمز شریعت‌های آسمانی و قوانین حاکم بر زمین و تجاوزی به عرف دیپلماتیک و استقلال کشور و عواطف مردم بحرین است، به افکار عمومی توضیح دهد و این اقدام اهانت‌آمیز و تحریک‌آمیز را متوقف سازد.

به‌دنبال اقدام گستاخانه سفارت آمریکا در منامه به نمایش پرچم گروه‌های موسوم به همجنسگرا در این سفارتخانه در آستانه ماه ژوئن، موجی از خشم و غضب بحرین را فراگرفته است. این نخستین بار است که سفارت آمریکا علناً اقدام به حمایت از گروهی می‌کند که در عرف و قوانین بحرین به رسمیت شناخته نشده و بر خلاف اصول عقاید مردم مسلمان این کشور است.

در پی این اقدام خبیثانه و تحریک‌آمیز علمای شیعیان بحرین طی دو بیانیه که به امضای بیش از ۲۴۰ روحانی برجسته رسیده این اقدام را محکوم و اعلام کردند این اقدامات از سوی برخی هیئت‌های دیپلماتیک، تعدی آشکاری به اصول دین و اخلاق و عرف جامعه بحرین و پیروان ادیان مختلف در آن است. تمام طیف‌ها و اقشار بحرین از هر نگرش و دیدگاهی این انحراف جنسی را رد و تأکید می‌‌کنیم این انحرافی از فطرت سلیم انسانی و راه و روش سلوک پاک و اصیل بشری است که دفاع از این انحرافات جنسی و امثال آن به هیچ وجه هیچ گونه صله و ارتباطی به حقوق بشر و آزادی مشروع ندارند.

علاوه بر گروه‌های مختلف سیاسی، مذهبی و اجتماعی بحرینی فعالان شبکه‌های اجتماعی نیز ضمن اعلام اعتراض خود به این عمل وقیحانه سفارت آمریکا، اقدام به تولید محتواهای مرتبط جهت تبیین اینگونه انحرافات اخلاقی از منظر اسلامی و عرفی و جریان‌های فکری و سیاسی حامی آنها و اهداف آنان پرداخته‌اند تا جامعه بحرین به‌خصوص نسل جوان را در خصوص این تهدیدهای آشکار بیدار و آگاه سازند.
انتهای پیام

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: