۰

دیدار سیدعمار‌حکیم با دبیرکل مجمع‌جهانی‌اهل‌بیت‌(ع)

«سیدعمار حکیم»، رهبر جریان حکمت ملی عراق، در دیدار آیت‌الله شیخ رضا رمضانی، دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع)، راه‌های افزایش تأثیر این مجمع و نقش آن در رویارویی با چالش‌های دینی و فرهنگی را بررسی کرد.
کد خبر: ۲۵۶۷۱۹
۰۹:۰۳ - ۱۹ خرداد ۱۴۰۰

به گزارش «شیعه نیوز»، «سیدعمار حکیم»، رهبر جریان حکمت ملی عراق، در دیدار آیت‌الله شیخ رضا رمضانی، دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع)، راه‌های افزایش تأثیر این مجمع و نقش آن در رویارویی با چالش‌های دینی و فرهنگی را بررسی کرد.

 در این دیدار که در دفتر رهبر جریان حکمت ملی عراق در بغداد انجام شد، حکیم بر اهمیت مجمع جهانی اهل بیت (ع) به‌عنوان مرکزی فکری در راستای نزدیک کردن دیدگاه‌های پیروان مکتب اهل بیت (ع) و یکپارچگی و گشودگی آنان دربرابر دیگر گروه‌ها تأکید کرد.

وی همچنین خواستار نوسازی گفتمان و در نظر گرفتن تحولات فرهنگی و مخاطب قرار دادن جوانان با وسایل مناسب آن‌ها در عین حفاظت از اصول و ارزش‌ها شد.

رهبر جریان حکمت ملی عراق تأکید کرد: مجمع جهانی اهل بیت (ع) باید از برنامه‌های فرهنگ‌سازی برای جوانان مسلمان حمایت کند و نمایندگانی از همه کشور‌هایی را که شیعیان در آن حضور دارند در نظام مدیریتی خود بپذیرد.

حکیم ارائه تصویری تابناک از تاریخ اهل بیت (ع) و آشنا کردن مردم با آثار و برنامه‌های ایشان و درج این آثار در برنامه‌های آموزشی با هدف بهره‌وری نسل‌های آینده از مکتب اهل بیت (ع) را خواستار شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: