۰

رئیس پارلمان عربی در سخنانی جدید به ایران حمله کرد

«عادل عبدالرحمن العسومی» رئیس پارلمان عربی دو روز پس از مصاحبه با روزنامه سعودی «الشرق الاوسط» که خواستار حضور کشورهای عربی در مذکرات وین (برجام) شد، در سخنانی جدید به ایران حمله کرد.
کد خبر: ۲۵۶۶۲۶
۰۸:۴۶ - ۱۷ خرداد ۱۴۰۰

به گزارش «شیعه نیوز»، «عادل عبدالرحمن العسومی» رئیس پارلمان عربی دو روز پس از مصاحبه با روزنامه سعودی «الشرق الاوسط» که خواستار حضور کشورهای عربی در مذکرات وین (برجام) شد، در سخنانی جدید به ایران حمله کرد.

العسومی شنبه‌شب در برنامه‌ای تلویزیونی مدعی شد که ایران خیرخواه کشورهای عربی نیست و تلاش می‌کند که در منطقه خرابکارانی داشته باشد چرا که به ادعای او ایران راهبرد بی‌ثبات‌سازی همه کشورهای عربی دارد.

این مقام عربی ضمن تمجید از عربستان سعودی، راهکار هم برای کشورهای عربی ارائه کرد و از آنان خواست «برای مقابله با دخالت‌های ایران، بر قدرت پادشاهی عربی سعودی و حمایت مصر» تکیه کنند.

به گزارش «الخلیج آنلاین» العسومی مدعی شد که «ایران هیچ دوستی ندارد» و از متحدانش برای خسارت زدن به کشورهای عربی استفاده می‌کند. «ما مخالف اقدامات ایران از جمله در یمن، عراق، سوریه، لبنان و دیگر کشورهای هستیم. ایران تلاش می‌کند کشورهای عربی را تجزیه کند».

انتهای پیام

منبع: FARS NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: