۰

انصارالله یمن خواستار توقف جنگ علیه یمن شد

عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن از عربستان سعودی و امارات خواست جنگ علیه صنعاء را متوقف کنند تا آن‌ها نیز حملات خود را متوقف کنند.
کد خبر: ۲۵۶۴۱۴
۱۵:۳۶ - ۱۰ خرداد ۱۴۰۰

به گزارش «شیعه نیوز»، عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن از عربستان سعودی و امارات خواست جنگ علیه صنعاء را متوقف کنند تا آن‌ها نیز حملات خود را متوقف کنند.

محمد البخیتی، عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن از عربستان سعودی و امارات خواست جنگ علیه یمن را متوقف کنند تا آن‌ها نیز حملات خود را به عربستان متوقف کنند.

او در گفتگو با الجزیره افزود: کشور‌های منطقه به دادن امتیاز به یکدیگر نیاز ندارند. توقف جنگ به نفع همه طرف هاست و حتی منافع امارات و عربستان از توقف جنگ بیشتر از منافع یمن است، زیرا توازن قوا به نفع یمن تغییر کرده است.

البخیتی تاکید کرد: باید دست از قتل یکدیگر برداریم و صلحی فراگیر و دائمی برقرار کنیم که ضامن عزت و کرامت همه کشور‌های منطقه باشد.

او اعلام کرد وقتی می‌گوییم تجاوزات خود را متوقف و محاصره را لغو کنید، این درخواست از باب التماس نیست بلکه آن را در مقابل توقف همه حملات یمن به عمق خاک عربستان مطرح می‌کنیم.

عضو انصارالله یمن پیشترعملیات نظامی گسترده ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در جیزان عربستان را نشانه ابتکار عمل نیرو‌های یمنی در حوزه میدانی دانست و تاکید کرد که در نتیجه با این عملیات بار دیگر بر معادله مورد نظر مردم یمن که بر چهار محور استوار است تاکید کردیم. توقف تجاوز به یمن در برابر توقف عملیات نظامی نیرو‌های یمنی در عمق عربستان، عقب نشینی نیرو‌های بیگانه در برابر عقب نشینی نیرو‌های یمنی از عمق سعودی و لغو محاصره یمن، برخی از این محورهاست.

انتهای پیام

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: