۰

بازدید یک هیئت از سفارت اندونزی از حرم امام علی(ع)

یک هیئت رسمی از سفارت اندونزی در عراق از حرم امام علی(ع) در نجف اشرف بازدید کرد.
کد خبر: ۲۵۶۴۰۷
۱۴:۲۹ - ۱۰ خرداد ۱۴۰۰

به گزارش «شیعه نیوز»، یک هیئت رسمی دیپلماتیکی از سفارت اندونزی در عراق مورد استقبال مسئولان آستان مطهر علوی قرار گرفتند و از بخش های مختلف این آستان دیدار کردند.

این هیئت دیپلماتیک را «مازن الاسدی» مسئول روابط داخلی در اداره روابط عمومی در آستان مطهر امام علی(ع) و تعدادی از مسئولان این بخش همراهی کردند تا بناهای تاریخی و باستانی در حرم سید الاصیاء را نشان دهند.

این هئیت دیپلماتیکی از بازدید نزدیک از حرم امام علی(ع) و بناهای تاریخی آن ابراز افتخار عمیق کردند و اعلام کردند: امیدواریم که زایران مسلمان از کشورهای مختلف جنوب شرق آسیا به خصوص اندونزی باهدف زیارت عتبات مقدسه در عراق از این آثار و بناهای تاریخی دیدن کنند.

این هیئت اعلام کرد: امیدواریم سفر زایران از عتبات مقدسه در عراق با اتخاذ اقدامات پیشگیرانه و رعایت پروتکل های بهداشتی به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا انجام شود.

اندونزی بزرگ ترین کشور مسلمان جهان است. براساس آمار غیر رسمی جمعیت شیعیان در اندونزی بیش از 10 میلیون نفر است. 550 هزار مسجد دارد. مشهورترین مسجد شیعیان در اندونزی مسجد الهدی در جارکارتا، مسجد شهر سمارنگ و مسجد الثقلین در شهر باغیل است.

بازدید یک هیئت از سفارت اندونزی از حرم امام علی(ع)

انتهای پیام

منبع: SHABESTAN
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: