۰

استان قم همچنان در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارد

استاندار قم بابیان اینکه استان قم همچنان در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارد، گفت: به لطف خدا با کاهش بیماری کرونا در استان مواجه هستیم و فوتی‌ها در بیمارستان‌ها نیز کاهش پیداکرده است.
کد خبر: ۲۵۶۳۵۸
۱۴:۰۰ - ۰۹ خرداد ۱۴۰۰

به گزارش «شیعه نیوز»، استاندار قم بابیان اینکه استان قم همچنان در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارد، گفت: به لطف خدا با کاهش بیماری کرونا در استان مواجه هستیم و فوتی‌ها در بیمارستان‌ها نیز کاهش پیداکرده است.

بهرام سرمست امروز در حاشیه جلسه ستاد ملی کرونا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در جلسه امروز به‌منظور پیشگیری و مقابله با کرونا و کنترل این بیماری درباره تردد ایام تعطیلات نیمه خردادماه تصمیم‌گیری شد.

وی افزود: روزهای ۱۴ و ۱۵ و ۱۶ خردادماه تعطیل هستند و براین اساس از ظهر روز چهارشنبه ۱۲ خردادماه تا ظهر روز دوشنبه ۱۷ خردادماه هفته آینده برای خودروهای شخصی تردد ممنوع است و بر این اساس در شهرهای قرمز و نارنجی جریمه ۱ میلیون تومانی و برای شهرهای زرد جریمه ۵۰۰ هزارتومانی اعمال می‌شود.

استاندار قم بیان کرد: از همه همشهری‌های عزیز که کمک کردند موج چهارم کرونا به‌خوبی سپری شود تشکر می‌کنم، به لطف خدا با کاهش بیماری کرونا در استان مواجه هستیم و فوتی‌ها در بیمارستان‌ها نیز کاهش پیداکرده است.

سرمست تصریح کرد: جامعه هدف واکسن که افراد بالای ۷۰ سال هستند ضمن مراجعه برای دریافت واکسن به مراکز بهداشتی مراجعه کنند، همچنین شهروندان عزیز در ایام تعطیلات نیز در منزل بمانند و از مسافرت خودداری کنند تا موج چهارم کرونا به انتها برسد و شاهد موج جدید نباشیم.

وی خاطرنشان کرد: استان قم همچنان در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارد و همه محدودیت‌ها بر اساس وضعیت نارنجی در این استان اعمال می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: