۰

برنامه تروریست‌های سوری برای حمله شیمیایی

ژنرال الکساندر کاربوف، رئیس مرکز آشتی روسیه در سوریه (وابسته به وزارت دفاع روسیه) گفت که تروریست‌ها در این کشور تلاش دارند تا پیش از برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری دست به حمله شیمیایی در ادلب زده و دولت دمشق را متهم کنند.
کد خبر: ۲۵۶۰۹۴
۰۹:۱۵ - ۰۳ خرداد ۱۴۰۰

به گزارش «شیعه نیوز»، ژنرال الکساندر کاربوف، رئیس مرکز آشتی روسیه در سوریه (وابسته به وزارت دفاع روسیه) گفت که تروریست‌ها در این کشور تلاش دارند تا پیش از برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری دست به حمله شیمیایی در ادلب زده و دولت دمشق را متهم کنند.

 او همچنین گفت که مرکز آشتی روسیه در سوریه به اطلاعاتی دست یافته است که نشان می‌دهد تروریست‌های «هیئه تحریر الشام» (جبهه النصره سابق) در غرب استان ادلب خود را برای حمله شیمیایی آماده می‌کنند.

به گفته وی در این کار نمایندگان سازمان تروریستی «کلاه سفیدها» که به دروغ خود را یک نهاد بشردوستانه معرفی می‌کنند نیز همکاری دارند و تروریست‌ها روز یکشنبه شش بسته مواد سمی که به نظر می‌رسد گاز کلور باشد را تحویل گرفته و به منطقه «جسر الشغور» منتقل کرده‌اند.

او افزود:«طبق اطلاعات به دست آمده افراد مسلح قصد دارند در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری در سوریه دست به حمله شیمیایی زده و نیروهای دولت را به انجام آن متهم کنند.»

انتخابات ریاست‌جمهوری سوریه قرار است سه روز دیگر در تاریخ ۲۶ ماه می در بیش از ۱۰ هزار مرکز رأی‌گیری برگزار شود.

انتهای پیام

منبع: SHABESTAN
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: