۰

دستگیری باند آدم ربایان در کاشان

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری اعضای یک باند آدم ربایی که فردی ۵۵ ساله را ربوده بودند خبر داد.
کد خبر: ۲۵۶۰۹۲
۰۹:۰۲ - ۰۳ خرداد ۱۴۰۰

به گزارش «شیعه نیوز»، فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری اعضای یک باند آدم ربایی که فردی ۵۵ ساله را ربوده بودند خبر داد.

سرهنگ ستاد حسین بساطی با بیان اینکه این دستگیری در کم‌تر از ۲ ساعت انجام شد، اظهار داشت: پس از اعلام یک مورد آدم ربایی در شهرستان "کاشان" بلافاصله گروهی مجرب از ماموران پلیس آگاهی و امنیت عمومی این فرماندهی وارد عمل شدند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد فردی ۵۵ ساله توسط ۳ نفر با تهدید سلاح سرد و به وسیله یک سواری پراید ربوده شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان ادامه داد: با اقدامات تخصصی انجام شده مشخص شد این افراد در محور "کاشان-نطنز" در حال تردد هستند که با همکاری ماموران شهرستان نطنز خودروی آن‌ها شناسایی و متوقف شد.

این مقام انتظامی اظهار داشت: در این خصوص ۳ آدرم ربا که ۲ نفر از آن‌ها مرد و دیگری زن بود دستگیر و انگیزه خود را نیز اختلاف با فرد ربوده شده اعلام کردند.

سرهنگ بساطی با اشاره به اینکه فرد ربوده شده آزاد و به آغوش خانواده بازگشت تصریح کرد: در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و همه متهمان برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان خاطر نشان کرد: پلیس اجازه نخواهد داد که مجرمان و مخلان نظم و امنیت عمومی آسایش شهروندان را برهم زنند و در صورت بروز هرگونه اقدام غیرقانونی با هنجارشکنان برخورد قاطع و قانونی می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: