۰

پویش مقابله با فرهنگ های بیگانه و افکار انحرافی از حرم امام حسین(ع)

پویش آموزشی و آگاهی مقابله با فرهنگ های بیگانه و افکار انحرافی از حرم امام حسین(ع) آغاز شده است و قشرهای مختلف جامعه عراق به ویژه جوانان به این پویش می پیوندند.
کد خبر: ۲۵۵۹۸۶
۰۹:۰۶ - ۰۱ خرداد ۱۴۰۰

به گزارش «شیعه نیوز»، شعبه تبلیغات و آموزش گروه امور دینی در آستان مقدس امام حسین(ع) برای راه اندازی پویش آموزشی و آگاهی برای مقابله با فرهنگ های بیگانه و عقاید گمراه آماده شده است. این پویش از حرم امام حسین آغاز شده است تا گروه های جهان به ویژه جوانان به این پویش می پیوندند.

«شیخ فاهم الابراهیمی» مسئول این شعبه گفت: این پویش به سفارش مستقیم شیخ عبدالمهدی کربلایی، نماینده مرجعیت عالی دینی و متولی شرعی آستان حسینی انجام گرفته است و کار مستمری برای مقابله با جنبش های انحرافی در جامعه و نجات جوانان از جنبش های انحرافی است. این شعبه نشست گسترده ای را با کمیته امنیتی و مقامات مربوطه برگزار کرد.

الابراهیمی افزود: ما تصمیم گرفتیم یک پویش عقایدی گسترده ای را در همه شهرهای عراق برپا کنیم. این پویش از اواسط هفته و آغاز می شود و در سه محور است. محور اول از طریق مراکز تبلیغی این شعبه در استان های عراق توسط متخصصان انجام می گیرد.

وی ادامه داد: محور دوم از طریق محافل جوانان خواهد بود. محور سوم از طریق کمیته های عشیره ای است و در مهمانسراهای شیوخ عشایر و روؤسای قبایل انجام می شود.

الابراهیمی گفت: برنامه های ویژه ای وجود دارد که پس از تعطیلات عید آغاز می شود و کتاب ها با همکاری شعبه تحقیقات و مطالعات در بخش امور دینی توزیع می شود. همچنین سمینارها و نشست هایی با همکاری دستگاه امنیت ملی و اطلاعات برگزار می شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: