۰

بیانیه مساجد و سازمان های اسلامی انگلیس و اروپا در حمایت از مسجد الاقصی

اتحادیه جامعه مسلمانان لندن به نمایندگی از یک هزار و ۲۱۴ مسجد و سازمان اسلامی در سراسر انگلستان و اروپا بیانیه ای را در محکومیت رژیم صهیونیستی به دلیل اقدامات مذمومش در قبال مسجد الاقصی و مردم غزه منتشر کردند.
کد خبر: ۲۵۵۹۲۹
۲۰:۵۹ - ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰

به گزارش «شیعه نیوز»، اتحادیه جامعه مسلمانان لندن به نمایندگی از یک هزار و 214 سازمان اسلامی در سراسر انگلستان و اروپا بیانیه ای را در محکومیت رژیم صهیونیستی به دلیل اقدامات مذمومش در قبال مسجد الاقصی و مردم غزه منتشر کردند.

در این بیانیه آمده است که مردم فلسطین که تحت بمباران ارتش رژیم آپارتاید صهیونیستی رنج می برند نیاز به کمک و حمایت دارند.

بیش از 1200 مسجد از جمله بزرگترین انگلیس یعنی مسجد شرق لندن همراه با مجموعه های حرفه ای از جمله انجمن وکلای مسلمان و شبکه مهندسین مسلمان ، مراکز آموزشی و مراکز اجتماعی همه متحد شده اند تا حملات اخیر اسرائیل را به شدت محکوم کنند.

این بیانیه تاکید کرده است که نیروی دفاعی اسرائیل علیه مردم فلسطین در شیخ جراح و غزه مرتکب جنایت می شود و جامعه بین الملل باید به این مسئله واکنش نشان دهد.

امضاکنندگان این نامه تحت عنوان «الاقصی» ، اخراج غیرقانونی فلسطینی ها از شیخ جراح و بمباران غزه را محکوم کرده و خشم خود را از نیروهای اشغالگر اسرائیلی اعلام کردند.

از زمان حمله نیروهای اشغالگر به مسجد الاقصی در انتهای ماه مبارک رمضان ، یک فراخوان جهانی مداوم برای پاسخگویی رژیم صهیونیستی به وجود آمده است.

این در حالی است که رسانه های جریان اصلی جهان همچنان تلاش های ضعیف خود را برای تداوم دروغ و گزارشگری به روشی مغرضانه به امید جلب حمایت اسرائیل ادامه می دهند.

انتهای پیام

منبع: SHABESTAN
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: