۰

آیت الله فیاض حمله به دخترانه مکتب سید الشهداء کابل را محکوم کرد

آیت الله فیاض با صدور پیامی حمله ددمنشانه و تروریستی به دخترانه مکتب سید الشهداء کابل را محکوم و اعلام کردند: کوتاهی و سهل انگاری حکومت نسبت به مسایل امنیتی، تحت هیچ شرایطی پذیرفتنی و قابل قبول نیست.
کد خبر: ۲۵۵۶۵۷
۱۲:۲۲ - ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰

به گزارش «شیعه نیوز»،  آیت الله فیاض با صدور پیامی حمله ددمنشانه و تروریستی به دخترانه مکتب سید الشهداء کابل را محکوم و اعلام کردند: کوتاهی و سهل انگاری حکومت نسبت به مسایل امنیتی، تحت هیچ شرایطی پذیرفتنی و قابل قبول نیست.

 متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
إنا لله وإنا إلیه راجعون

و من قتل نفسا بغرس أوفساد فی الأرض فکانما قتل الناس جییع که مائده ۳۲.

دردا و دریغا از خونهای پاک و به ناحق ریخته شده دختران و کودکان معصوم، بی دفاع و مظلوم متعلم در مرکز آموزشی حضرت سید الشهداء غرب کابل، که توسط دشمنان زبون و کوردل اسلام و انسانیت، در این ماه باعظمت و رحمت و مهمانی خدا سفاکانه به زمین ریخته شد.

نونهالان عزیزما بی آنکه گناهی و پناهی داشته باشند همچون برگهای خزان، اسیر طوفان خشونت بار برخواسته از جهل و سیاه دلی دشمنان گشته و زخمی بسیار عمیق بر پیکر جامعه اسلامی از خود برجای گذاشتند که جان هر انسان آزاده ای را آتش می زند.

اینجانب با قلب آکنده از درد، شهادت جانکاه این آلاله های خونین را به محضر حضرت صاحب الامر عج، خانواده های داغدیده و قاطبه مردم مؤمن، عزتمند و شریف افغانستان، صمیمانه و دردمندانه تسلیت و تعزیت عرض می کنم. از پیشگاه خداوند رحمان و رحیم عاجزانه می خواهم صبر و سکینه خویش را بر قلوب داغدار خانواده های شهدا نازل فرموده و به مجروحین و آسیب دیدگان این حادثه خونین والمناک ، شفای عاجل و کامل عنایت فرماید .

در پایان لازم به ذکر می دانم که کوتاهی و سهل انگاری حکومت نسبت به مسایل امنیتی، تحت هیچ شرایطی پذیرفتنی و قابل قبول نیست. بنابراین بایسته است به منظور دلجویی از مردم و حرمت نهادن به خون شهدای مظلوم این رویداد المناک و همدردی با خانواده های داغدار شهدا، عاملین این حادثه تکان دهنده و دلخراش، هرچه سریعتر از سوی ارگان های امنیتی حکومت، شناسایی شده و به سزای عمل خود برسند.

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

انتهای پیام

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: