۰

طرح دیجیتالی مسلمانان و یهودیان آمریکا برای مقابله با نفرت

شورای مشورتی مسلمانان و یهودیان آمریکا برای مقابله با نفرت و تفرقه یک طرح جدید دیجیتالی ارائه داده اند.
کد خبر: ۲۵۵۵۶۵
۱۱:۰۲ - ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰

به گزارش «شیعه نیوز»، اولین فیلم از سری فیلم های کوتاه برای آگاهی از مشارکت یهودیان و مسلمانان در جامعه آمریکا توسط شورای مشورتی مسلمانان و یهودیان (MJAC) منتشر شد.

فیلم ها و سایر داستان های همکاری مسلمانان و یهودیان در صفحات جدید شورای مشورتی مسلمانان و یهودیان در فیس بوک (MJACAdvocacy) و توییتر (Muslim_Jewish) که به زودی رونمایی می شوند ، تبلیغ خواهند شد.

فاروق کثواری ، رئیس مشترک شورای مشورتی مسلمانان و یهودیان در این باره گفت: مسلمانان و یهودیان رشته های اساسی در ساختار اجتماعی کشور هستند ، با این حال بسیاری از آمریکایی ها ما را به عنوان همسایه ، همکار و دوست نمی شناسند.

وی افزود: پنج سال پیش ما به عنوان مسلمانان و یهودیان در تلاش پیشگامانه مبارزه با نفرت و تقویت دموکراسی خود به هم پیوستیم و حالا کمپین دیجیتالی ما یکی دیگر از ابزارهای اساسی است.

اعضای شورای مشورتی مسلمانان و یهودیان که به طور مشترک در سال 2016 توسط کمیته یهودیان آمریکا (AJC) و جامعه اسلامی آمریکای شمالی (ایسنا) تشکیل شد به طور مشترک در موضوعات سیاست داخلی به ویژه مبارزه با نفرت و ایجاد درک از یهودیان و مسلمانان در ایالات متحده حمایت می کنند.

اعضای شورای مشورتی مسلمانان و یهودیان شامل رهبران مسلمان و یهودی یهودی در زمینه های مختلف حرفه ای از جمله تجارت ، سیاست ، دین، سرگرمی و آموزش هستند.

اعضای شورای مشورتی مسلمانان و یهودیان از ابتدای تأسیس خود با موفقیت حمایت دو جانبه را در کنگره برای تصویب قوانین اساسی برای مبارزه با نفرت بسیج کرده اند.

شورای مشورتی مسلمانان و یهودیان مدافع اصلی قانون محافظت از موسسه های وابسته به مذهب بود که در اکتبر 2018 به امضا رسید.

حمایت شورای مشورتی مسلمانان و یهودیان از بررسی های کنگره در مورد تهدید خشونت برتری طلبان سفید پوست و تروریسم داخلی منجر به شش جلسه دادرسی در سال 2019 شد.

ویدئوهای آینده این مجموعه شامل مسلمانان و یهودیان به عنوان همكاران در زمینه های مراقبت های بهداشتی ، تجارت و ورزش خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: SHABESTAN
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: